perjantai 21. joulukuuta 2012

Tuunailua


Hajotin mun rannekorun pari päivää sitten :( Se meni rikki tippuessaan metrin korkeudesta! Kiitti laadusta ja silleen :D Tykkäsin tosta ihan älyttömästi! No uusi on matkalla jo kotiin... :) Mutta kun mulla kerran oli ylimääräisiä niittejä, halusin vähän tuunailla niitä johonkin mun vaatteeseen. Keksin laittaa ne mun ikivanhaan farkkuliiviin, jota en ole enää pariin vuoteen käyttänytkään... Se on ollut jotenkin tylsä mun makuun nykyään. Lukiossa viimeksi käytin sitä enenmmän. No sen sitten valkkasin mun tuunauksen kohteeksi!

Piti miettiä paikka aluksi. 
Ja sitten piti päättää asettelu. Oikeanpuoleinen vei selkeästi voiton.
Sitten ryhdyin ompeluhommiin! Oli aika tuskasta :D Oon niin törkeen hidas ompelee... Yhteen haalarimerkkiin mulla menee 1 tunti :D Teen niin huolellista duunia, koska inhoon jos noi lähtis irti.
Eka rivi valmis!

Kaikki vihdoin ja viimein valmista!

Nyt liivi saa vähän enemmän käyttöä! Laitan sen tänään Europen keikalle! Vaikka noi niitti-kohdat on melko pienet niin jotain kivaa pientä ekstraa ne tuo tohon liiviin mun mielestä :) Niitit on niin jeah. Vaikka vähän niihin on into mennyt, kun niitä näkee joka paikassa. Tai sillon vuosi sitten olin ekana innoissani, kun kaupoissa alko näkee niitä, koska silloin ne oli helpommin saatavilla. Mutta kun niitä alko näkee liikaa, huolestuin vähän koska nyt kaikki käyttää niitä... En oo enää ainoa niittifriikki... :( Yhyy! Rankkaa :D Mä ite inspiroiduin niiteistä sen musiikin kautta, mitä kuuntelen. Silloi aikoinaan ennen tätä niittitrendiä ihmisistä saatto vähän päättelee kuunteleeko ne rockia vai eikö. Mutta nyt kaikki pukeutuu biker-takkeihin ja niittikledjuihin. Ja naisia siis meinaan :D


Nyt voisin esim. korkata ja alkaa fiilistellä Europen ja Mustaschin keikkaa ihan kunnolla! Suvikin tulee jo pian himaan. J:kin on jo täällä ja haluis viimein ja vihdoin mun huomion xD En muuten tiedä kumpaa bändiä venaan enemmän... Europe on vanha suosikkibändi, mutta Mustasch taas mulle jonkun verran uudempi tuttavuus ja oon parin päivän aikana syttynyt niihin kunnolla! Ja Europen oonkin jo aiemmin kerennyt näkemäänki :)

Nyt Suvi tulikin sisään! Heippa! IIIIK KIVA ILTA TIEDOSSA. Keikat. Rakkautta.

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti