keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Joulukalenteri: 12. luukku


13. A Song That Describes Me 

Kata:
Valitsin kaksi biisiä! Sori, oli pakko rikkoa sääntöä. En vaan mitenkään keksi biisiä, joka kuvais mua koko elämältä tai edes jonkin pituiselta ajalta. Tuli kyllä mieleen Joe Perry Projectin Once A Rocker, Always A Rocker, mutta vähän mälsä ja persoonaton valinta :D Jotenka päätin valkata biisin, joka kuvastais mua nyt, tällä hetkellä. Ajatuksena ainakin paljon helpompi. Mutta mun fiilikset on tällä hetkellä vähän ailahtelevat, ristiriitaiset ja kovin vaihtelevat.

Pelle Miljoona & Rockers feat. Andy McCoy - Kaipaan sua



Kaikki oli hyvin
Ainakin mä luulin
Oltiin toisissaa kii, kai liikaakin
Yhteiset vuodet, ilot, surut ja huolet
puolet elämästäin hän vei menneessään
Koskaan ei kai voi tietää mitä toinen tuntee sydämessään
Jokaisen oman tietää
Täytyy vaeltaa joskus elämässään

(En saa selvää mitä tossa toka vikassa rivissä sanotaan...)
Oikeestaan voisin kirjoittaa kaikki noi sanat. Ei vaan löydy netistä, enkä jaksa näppäillä.
Kun meinaa tällaiset fiilikset nousta pintaan, koitan vaihtaa asenteen alla oleviin fiiliksiin.


Tehosekoitin - Maailma on sun



Pidän itseäni yleisesti ottaen positiivisena ihmisenä. Ainakin tykkään ajatella positiivisesti. Positiivisena vaan yksinkertaisesti on parempi olo. Tää biisivalinta saattaa vaikuttaa aika brutaalilta ottaen huomioon sen, että erosin tossa viikko sitten. Kyllä muhun sattuu, mutta en halua tuntea sitä. Koitan välttää sitä. Siksi välillä musta tuntuu tältä, mitä biisistä lauletaan. Paljon kivempi tuntea näin. Ja kyllä musta ajoittain aidosti tuntuukin. Ei ole siis ihan feikki tunne tän hetkiseen tilaan :)

Se on kyllä jännä, että maailman pienimmät vastoinkäymiset otan ajoittain melko raskaastikin, mutta sitten tällaiset suuremmat verrattain helpommin. Ainakin yritys on kova. Johtunee siitä, että ne pienet vastoinkäymiset kestää vain sen hetken. Jos ne kestäis kauemmin, kerkeisin yrittää vaihtaa asenteen positiivisemmaksi. Mutta jos ne kestäis pidemmän aikaan, kyseessä lieneiskin silloin vähän suuremmat asiat eivätkä mitkään pikkuasiat :D

Ja toinen mun strategia on ajatella oikeesti vakavampia asioita ja verrata mun tilannetta niihin. Joskus kyllä iskee vielä kamalampi olo ja/tai maailmantuska, ettei ehkä oo täysin toimiva strategia :D

On tässä selkeesti myös välttelyä tohon tunteiden käsittelyyn. Esim. en oo jaksanu kailottaa tästä pahemmin kellekään. Ihan sen takia, etten jaksa jutella asiasta. Tosin äidille vois ehkä kertoa, kun se kerran eilen kutsui mut ja J:n lauantai-iltaa viettämään muiden parien kanssa... Tai sitten vaan linkkaan tän postauksen sille :D

Vitsi tän asian kirjoittaminen selkeytti mua tajuamaan itteeni! Ainakin jonkun verran. Vaikka saattaa vaikuttaa teistä vähän sekavalta :D

Kunnon stoori ja avautuminen... Ja sitten Suvin biisiin! Ehkä Suvilta tulee loppukevennys :D Ehkä tulee, ehkä ei!


Suvi: Pikku Kakkosen tunnari + Pikku Kakkosen video Varokaa heikkoa jäätä




Vaikein aihe tähän mennessä. Ja siis oikeesti, EN KEKSINYT PAREMPAA BIISIÄ. Tai "biisiä". Tää tuli ekana mieleen :D Laitoin Katallekki viestiä et tää tuli ekaks mieleen ja se vastas et se repes täysii kirjastossa. Hahhahjoo.

Elikkäs, toi Pikku Kakkosen tunnusmusiikki siks, kun sitä vaan ei voi ottaa vakavasti. Ja mussa on välillä samaa vikaa. Tykkään hassutella ja vitsailla ja olla hauska mielummin kuin olla vakava ja "asiallinen". Mun kanssa voi olla myös ehkä vähän hankala aloittaa jotain vakavampaa keskusteluakin.. Voin helposti mennä lukkoon. Se on ehkä oikeesti ongelma :D Mulle on jotkut sanonukki et mua on vaikee ottaa vakavasti ja olla vihanen mulle yms.

Lisäks laitoin tohon vielä ton Pikku Kakkosen tollasen introvideon. Oon ollu täysin yhtä tyhmä kun toi nalle tossa videolla. Toi nalle on kyl aika freaky tossa lopussa. Mä en oo tollanen freaky kyl. Kai :D

Emmä tiiä en osaa oikee analysoida itteeni ja kun en oo ennestään hoksannu et joku biisi kuvastais mua, niin jotenki vaikee lähtee nyt sit yhtäkkii miettimään ja ettimään sellaista. Mut eiköhän tääki setti kerro sit jo jotain. :)

- Kata & Suvi

2 kommenttia:

  1. Sun kanssa ei kyllä ihan hirveesti keskustella vakavista asioista :DDDDDDD Mikä on kyllä ihanan keventävää joskus aahhh

    K

    VastaaPoista