maanantai 3. joulukuuta 2012

Joulukalenteri: 3. luukku

3. Song That Makes Me Happy

Suvi: Journey - Any Way You Want It


Hahaa, tää biisi todellakin tekee iloseksi! Tätä on myös ihan sika hauska laulaa :) Varsinkin kertsistä just tätä kohtaa:
Any way you want it
That's the way you need it
Any way you want it
:DD Hihii. Mun mielestä tässä biisissä on just hyvä fiilis, ja sitten kun tätä kuuntelee, niin se tarttuu itteenkin. Livenäkin tää on just JEAH!! Emmä hirveesti keksi muuta sanottavaa kuin että: Hyvä fiilis biisissä ja tekee iloiseksi, sika hauska itekin laulaa tätä biisiä! :)

Mäki voisin sit lisätä tähän jonkun Journey kuvan kun Kata laitto tohon alemmas Iron Maiden kuvan :D

Minä ja Journey -paita menossa bändin keikalle festareilla xD


Kata: Iron Maiden - Can I Play With Madness


Alan jo nyt turhautuu tähän hommaan, kun saa valkata vaan yhden biisin! Mutta tässä biisi, joka tuli ekana mieleen!

Tää biisi on ihan awesome :D Muistan kun jonotettiin koko päivä Iron Maidenin keikalle ihan järkyttävässä auringonpaahteessa ja tää biisi soi monta kertaa päivän aikana eri kajareista! Mun ei edes olis tarvinnu jonottaa, koska mun poikaystävä oli voittanut liput mulle ja sille eturiviin ;D Mut jonottaminen on niin jeah ja se fiilistely jonottaessa. Oli btw tosi mukavaa juoda kuumaa bissee. Tää biisi olis kyllä saanu soida keikallakin! Oli kyl muuten onneks ihan huippu settilista, ja mun lemppareimmat maiden-biisit soitettiin :)

Keikkaa odotellessa :)

- Kata & Suvi

2 kommenttia: