maanantai 10. joulukuuta 2012

Joulukalenteri: 10. luukku



10. A Song I Fall Asleep To

Kata: Steve Vai – In My Dreams With You



Mulla on todella monia biisejä, joihin tykkään nukahtaa :) Se on ihanaa kuunnella musiikkia juuri ennen nukahtamista. Teen niin aina, jos menen nukkumaan yksin enkä ole ihan naamat. Niitä, jotka tuli ekana mieleen, en kehtaa julkaista :D SORRY!

Mutta aika monenlaista musiikkia voi kuunnella nukkumaan mennessä! Riippuu ihan fiiliksestä. Usein kyllä soi sen tietyn ajan "ihanin" biisi.Tätä biisii kuuntelin yhessä vaiheessa nukkumaan mennessä. Jotenkin sopiva siihen hommaan. Kun monista (nukahtamis)biiseissä tulee kauhee ikävä tai kaipuu jotakuta kohtaan niin tosta sen sijaan tulee jotenkin ihan jeah fiilis, vaikka oliskin yksin. Nukahtaa ajatellen toista ja sillain fiilistellen toista :) Apua miltä tää kuulostaakaan. "Fiilistellen toista" xD

En tykkää tosta videosta yhtään. Pilaa koko biisin, älkää kattoko :D Eiku taidankin vaihtaa ton videon levynkansi-videoon. Hei hyi, liikkuks toi levynkansi ihan hitusen vai huijaaks mun aivot mua? Ahdistavaa. Nyt toikin video ahdistaa mua :D


Suvi: Jani Wickholm - Hukun


Rauhallisiin biiseihin on ihana nukahtaa :) Vaikee rauhottuu jos kuuntelee sellasta TÄTTÄTÄTTÄRÄÄÄÄÄ WUHUUU!!!! -biisiä. Ainaki mulla. :D  Nyt jääny vähän vähemmälle musiikin kuuntelu ennen nukkumaanmenoa kun oon halunnut nukahtaa HETI kun hyppään sänkyyn etten kuole töissä aamulla unenpuutteeseen, kun mulla on tapana (tai ainakin yrittää) olla joka aamu jo siin kasin maissa töissä ja kappaskappas nukkumaanmeno venähtää aina. Mutta kyllä sitä aina yhen biisin kerkee jokainen kuunnella. :) 

Tää biisi on kyllä ihanan rauhallinen ja just sellanen mitä on ihana kuunnella rauhassa peiton alla.. I like! Jani Wickholm ei kyllä muuten kuulu mun musiikkilistalle, mutta tää biisi on niin ihana. 

Huomenna uudet kujeet JEE! 

- Kata & Suvi

1 kommentti: