lauantai 1. joulukuuta 2012

Jouluristeily

Moikka!

Uih oli ihanaa astua Turussa maihin, kun oli niin ihanasti lunta! Tai ihanaa oli, jos ei oteta huomioon sitä "pientä" tuulisuutta ja kylmyyttä. Huomenna mä niin aion mennä lumihankeen telmimään mun koiran ja poikaystävän kanssa :)

Oli muutes aika onnistunut risteily! Kerrankin osasin ajoittaa kännivaiheen oikeeseen ajankohtaan. Edellisinä vuosina oon jo bussimatkalla Turkuun ollu aika tuuterissa ja sitten on tullut laskut kun muut on nousuissa ja sitten mä oon alkanu ryyppää kun muut on nukkumassa jne... Vanhemmiten alkaa selkeesti oppia! :) Ja onneksi jätin sen buffetin suosiolla pois. Tulee vaan turhaan ihan järkyttävä ähky, minkä jälkeen ei kykene pariin tuntiin tekemään mitään. Ja ne jonotkin on aikamoiset noilla opiskelijaristeilyillä... Kun menee hakee sitä kammottavaa buffet-viiniä niin kandee vaan mennä jonottamaan samantien uusiksi ja juoda se viini jonossa.

Mutta niin, ehkä nyt siihen tämän vuotiseen luonnontieteilijöiden risteilyyn :D

Eskimo :D




Söpöin haalarimerkki ikinä!
Ton KISS-haalarimerkin sijainnin Suvi on tarkasti määritellyt. "Kiss my little pony" - Suvin kaltaista huumoria :D Ja tosta PAIKALLISSIAT-merkistä tulee aina mieleen Suvi ja mä (& Musta Härkä) 

NAMI. Vuohenjuusto-kevätkääryle-pasta-annos!! Ton jälkeen ei enää harmittanu illallisbuffetin skippaaminen!


Vähän muidenkin biologien naamoja kuin vain mun :)
Bailu-kynnet

Risteilyt on niin kivoja. En tiiä mikä siinä oikein on, kun laivalla on niin eri fiilis kuin maissa. Ja tää oli siis vaan tällainen vuorokauden risteily, jossa ei edes käyty maissa missään vaiheessa, vaikka Tukholmaan laiva ajoikin :D

Trubaduuri, hyttihengailut, kansihengailut, laivasafka, tanssilattiat, tax free, haalarikansa, ...

 Ja seuraavana aamuna oikein freshinä kuten kuvasta näkyy. Ja silmäpussit roikkuu polvissa...

Perkele. Mä missasin mun meriaamiaisbuffetin (joka oli etukäteen maksettu...) Poikaystävä ynnä muut meni mutta ne ei saanu mua hereille. Tai olin kuulemma noussu istumaan mut olin aivan tööt. En muista kyseistä hetkeä...

Mutta! Mulla ei ollu minkäänlaista darraa. Oli kiva olo oikeestaan. Väsynyt ja hönö olo, mutta samalla hupsu ja kevyt olo :) Unbelievable. Veikkaan, että tämä johtui mun särkylääkekuurista, jota vedän mun viisureiden poiston johdosta. Kävipä hyvin!


Parasta. Katkarapuja ja majoneesia. Hyvä korvaaja missatulle aamiasbuffetille.
Juustopiknik. Olin ihan onnessani noista, mutta ne osoittautuivat liian mauttomiksi. Hyi.
Suvin tuliaiset :D
Oli varmaan jonkun verran promilleja veressä vielä, kun mentiin "aamulla" tax freehen. Tein niin kovin upeita spontaaneja ostoksia. Ostin mm. aika tyyriin joulukalenterin. Ritter sport -suklaakalenteri, jonka sisällä on pieniä suklaalevyjä jokapäivälle. Aika överi.

Leikittiin vähän mun laukun ketjulla. Oliko ees vähän väsynyttä odotella, että laiva saapuu takaisin Turkuun? Nähtävästi :D
Muotoile & arvaa !

Joku dino
Kaksoiseläin
DNA-juoste
Norppa aallokossa!
Muumi!
Hirvieläin
Ja näitä oli monia kymmeniä. Pikachusta merikotkaan. Biologit on melkoisen luovaa porukkaa.

Bussimatka Helsinkiin meni aika kivasti. Pelattiin bändipeliä. Siinä vuorotellen piti keksiä bändi/artisti sillä kirjaimella, mihin aikaisempi bändi oli päättynyt. Perkeleen N ja O. Ja E. Mä olin ainut joka keksi Ä:llä ja Ö:llä alkavan bändin! Pelattiin tota koko bussimatka. Ja jäi kesken!

Nyt voisin esim. nukahtaa :) Öitä!

- Kata




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti