torstai 20. joulukuuta 2012

Joulukaleteri: 20. luukku


20. A Song To Play At My Funeral

Kata: John Lennon - Imagine


Tähän kesti piiitkään miettiä sopivaa biisiä. En ole tässä iässä vielä pahemmin miettinyt mun hautajaisia... :D Tulikin ekana mieleen joku Zeppelinin Stairway to Heaven, mutta ei kiitos. En ensinnäkään usko taivaaseen. Ja ei vaan tuntunut sopivalta, vaikka biisistä kovasti tykkäilenkin. Mutta sitten keksin tämän! Ja tää tuntuu niin oikealta. Rakastan noita lyriikoita. Kauniit ja simppelit. Enkä mä haluu mun hautajaisiin sellasta liian itkubiisiä. Kaikki kuuntelis hiljaa tätä biisiä miettien elämää ja tän biisin kaunista utopista ajatusta. Vaikka se tosiaan onkin utopia, saavuttamaton. Silti :)


Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people living for today


Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people living life in peace

You, you may say 
I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will be as one

Laitoin puolet lyriikoista tähän, vaikka ne onkin kaikille niin pirun tutut :D Toi eka säkeistö jotenkin palauttaa ihmisen maanpinnalle, tokan sanoma on niin kauniin utopinen ja kolmas, no, se on kertosäe.


Suvi: Aerosmith - I Don't Want To Miss a Thing


Hautajaisiin biisi... :) Okei! Mietiskelin hetken vähän biisejä ja tää tuntu hyvältä. Mun hautajaisissa haluisin soivan biisin, mistä tykkään älyttömästi (no hehhe) ja mikä myös sopisi hautajaisiin. En haluaisi mitään liian raskasta soivan, koska kuitenki hautajaisissa haluun sen herkän tunnelman säilyvän. Aerosmith on yks bändi, jonka voin laittaa mun suosikkibändilistalle ja tää biisi on aivan ihana. Mun mielestä tää vois sopii aika hyvinkin mun hautajaisiin. :) Hassuu miettii jotain omia hautajaisia, hyih..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti