sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Joulukalenteri: 9. luukku

9. A Song I Can Dance To

Kata: Mötley Crüe – Live Wire



En kyllä tiiä, voiko mun moshaus-hyppely-tanssia tanssiksi kutsua, mutta joku ihme kohtaus muhun aina iskee tän biisin soidessa. Parasta. Joo ei se mun "tanssi" ole kyllä tanssia nähnytkään, mutta sori, meni jo.

PS. Haluun punaiset nahkahousut. Ja ainakin sen punaisen nahkatakin. Oon antanu ittelleni luvan hankkia sellaisen kevään tullessa. Vihdoinkin. Maksoi mitä maksoi.

Nyt valmistaudun moshaus-hyppely-kohtaukseen ja pistän videon pyörimään!!


Suvi: Def Leppard - Animal





Mitälie toi tarkottaakaan... Nii tää tuli ekana mieleen. :D Tai siis joo. Biisi on vaan niin YEAH et jos joskus näkis vaikka livenä ni oisin ihan LÄÄH. :D Himassakin jos vaik kuuntelee tän niin tekee mieli alkaa heti heiluu. Et se varmaa lasketaan tähän, tai mä ainaki lasken ku enhän mä nyt mikää tanssijaihminen ole :D Olipas hieno selitys tää. Ehkä huomenna vähän parempi selitys.

- Kata & Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti