lauantai 1. joulukuuta 2012

Snö Schnee

Kata:

Mun piti olla näihin aikoihin Ylioppilasteatterilla, mutta parilla näyttelijällä nousi kuume. Vähän harmittaa, muttei tollasille tapauksille vaan voi mitään. Olin kyllä niin asennoitunu teatteriin! En oo ollu aikoihin, ja nyt tekee erityisesti mieli. No ehkä tolle teatteriexculle löytyy joku toinen sopiva päivä :)

Pidetään tänään poikaystävän kanssa sen sijaan leffailta :D Toi toinen pari (Suvi ja sen bf) lähti dokaa niin saadaan rauha tänne Pasilan kämpälle!



Tänään olin ulkoiluttamassa mun koiraa J:n kanssa! Toi pieni rakas on niin onnellinen lumesta. Vähän niin kuin omistajansakin. Ihana luminen kuono 

Sitten kun lunta on vähän enemmän niin tosta koirasta näkyy vaan hännän kärki :D



Se on muuten jännä, miten lumi aina yllättää koko maan joka ikinen talvi. Siis mitä täh, sataaks Suomeen talvisin luntakin??

Wuhuu eka luukku avattu! Haluun enemmän kelentereita.
En tuu ikinä olee liian vanha joulukalentereille :D Muistan kun olin skidi niin mulla oli aina tyylii seitsemän joulukalenteria... Se oli vaan niin hauskaa! Määrä korvasi laadun :D Askartelinkin aina vähintään yhden. Mun silloiselle marsullekin askartelin joulukalenterin, jonka sitten kiinnitin sen häkkiin...

1,5 kk sitten oli about saman verran lunta! Kuva linturetkeltä Hangosta :)
Hei hei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti