perjantai 7. joulukuuta 2012

Pieniä vetoketjuja

Kata tässä hei!

Jos Suvilla on sunnuntai-fiilis niin mulla on ihan maanantai-fiilis... Jotenkin ihan kakka-aamu oli (jouduin missaamaan kiinnostavan luennonkin) ja siitä sitten koko päiväksi kirjastoon tekee kouluhommia. Enkä millään jaksanu tarpeeksi aktiivisesti niitä tehdä (niin rankat vapaapäivät takana). Shit. Pitänee jatkaa tän postauksen jälkeen. Ja viikonloppunakin pitäisi opiskella työvuorojen välissä... Ens viikkokin jo masentaa. Hyvää perjantaita vaan kaikille :D

Toisaalta tällä viikolla sattu yksi ikävä juttu, että ihan hyvä, että on jotakin pakkopuuhaa, ettei jää koko päiväksi yksin ajatuksiensa kanssa.

Mutta tulin lisäämään muutaman asukuvan, jonka J on napannut tän viikon aikana. Tilasin muutama viikko sitten muutaman paidan, jotka ei todellakaan ole mun tyylisiä. Lyhyitä ja leveitä. Hyvin epäkatamaisia. Mutta tilatessani noita mun teki mieli jotain todella rentoa ja mukavaa :D Ja noiden paitojen vetoketjuyksityiskohdat teki niistä edes vähän mun näkösiä. Vetoketjut on mua, ja noi on tollaset södet pienet.

Tietty piti lisätä vähän niittivyötä ja -ranneketta!

Ostin samanlaisen paidan myös sinisenä! Mun huoneessa on vähän huono valaistus näin illalla, ettei väri oikeen erotu edukseen... :D Oikeesti toi on ihan kivan värinen...


 Sitten vähän paksumpaa paitaa:


Neule oli sen verran lyhyt, että oli pakko "pidentää" sitä mustalla topilla. Vihaan lyhyitä paitoja. En vieläkään ihan ymmärrä tätä mun vaatetilausta :D Vaikka kovin tyytyväinen olen! Sen verran edullisiä. 9 egee/paita.

Vetoketjua!
Mun kaikista lempparein rannekoru, vetoketjurannekoru olis sopinu asuihin. Hehhe.

Tällä viikolla oon ihan mukavasti viettänyt aikaa Essin kanssa. Porukat ovat kaivanneet vähän apua hänen lenkittämisessään, ja sehän on passannut meitsille! :)

Meiän asut sopi yhteen!
Pikkuinen antoi mulle keskittymisrauhankin muutaman minuutin ajaksi, kunnes se alkoi kovasti osoittamaan hellyttään nuolemalla mun naaman oikein puhtaaksi.
Pikkuinen kuvittelee joskus vähän liikoja itsestään :) Tai no ei oikeestaan, tota keppiä se raahas ainakin parisenkymmentä minuuttia!

Sellasta.

Viikonlopun aikana meikä ja Suvi voitaisiin tehä postaus meiän tän viikon (juomis)menoista. Meiän kanttisbaarikin paljastuu. "Todella" iso yllätys kaikille...

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti