sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Kasaritekstejä paidoissa

Kata:

Ostin kesäpaidan, vaikka on vasta joulukuu. En edes tiiä, mitä mieltä ylipäätänsä oon siitä. Sen tiiän, että siinä on ihan huipputeksti! Easy come, easy go kuulostaa niin kasaribiisiltä. Ostinkin paidan siksi, että siitä tuli samantien mieleen Cinderellan biisi. Ja no, paita oli alessa.



Ei muutes ollut ensimmäinen kerta, kun ostan paidan ainoastaan sen takia, että sen tekstistä tulee mieleen huippubiisi. Sellaset ostokset ei välttis ole hyviä.

Alla olevan paidan ostin, koska tekstistä tuli mieleen W.A.S.P.:n biisi, Wild Child. Olen käyttänyt paitaa tasan kerran, ostospäivänä. Onkin aika ryppynen, kun tuolta kaapin pohjalta sen löysin. Tosi hyvä biisi.



Uusin samantyylinen ostos on Nellyltä. Oli pakko saada, kun tuli mieleen Keelin No Pain, No Gain -biisi. Ajattelin, että sopisi treenaamiseenkin teemallaan. Nyt aion kuitenkin ottaa opikseni ja palauttaa paidan. Ei ollut hyvä, eikä tulisi käyttöä, vaikka tekstistä nouseekin hymy huulille.



Tänään töissä hymyn huulille toi ässäarpojen uudet kuosit. Michael Monroe! Teki mieli ostaa Suville tollanen arpa. Jäi ostamatta.


Sen sijaan ostin itselleni lakritsi-salmiakkiproteiinipatukan. En ole ihan varma miksi. Ei ainakaan nälästä johtunut :D


Ei edes ollut hyvää, vaikka yleensä tykkään kovastikin proteiinipatukoista. Toi menetteli, mutta odotin jotain enemmän. Pointsit siitä, että valmistettu Suomessa! Tota patukkaa lukuunottamatta oon elänyt pelkästään tortilloilla viimeset 1,5 vuorokautta. Ihan hassua, koska en oo ennen syönyt tortilloja yksin. Oon pitänyt niitä sellasena "seurasafkana". Söin eilen lounaaksi ja iltapalaksi, ja aamulla heti herätessäni vedin niitä aamupalaksi ja sitten päivällä tietty ennen duuniin lähtöä. Ja nyt ajattelin tehdä ainakin yhden vielä iltapalaksi... :D Niin namia!

Ainoat pakolliset täytteet ovat kurkku ja creme fraiche! Ja tietty salaatti ja salsa.

Tällä viikolla olen kokenyt myös aivan uusia makuelämyksiä... Suvin mysteerilahja oli rasiallinen macaroneja! Eka haukkasu sellaisesta oli kyllä ihan kaamea kokemus. Huonoa tuuria, oli vaan huono yksilö (söin sen silti!?). Luulin jo, että ne on pilalla tai jotain, mutta ne muut maistu ihan hyviltä. Oikeastaan todella hyviltä :) Vihdoinkin olen nyt saanut maistaa niitä! Oon pitkään vaan puhunut niistä... Suvi oli nähtävästi pistänyt korvansa taakse tämän :)


Toi paha yksilö maistui joltakin todella pahalta feikki-sinihomejuustolta. Aivan siltä sinihomejuusto-dippijauheelta. Rakastan kyllä aitoja sinihomejuustoja, noi feikit sinihomejuustomaut on vaan jotain niin karseeta :D Suvi ei kyllä myönnä ostaneensa sinihomejuuston makuista macaronia. Se kuulemma osti vain makuja, joista se itekin olisi tykännyt (oma lehmä ojassa? :D). Annoin sen haistaa tota, ja se yökötteli heti perään.

Jee, enää huomenna töitä (tuplapalkka ♥) ja sitten tuleekin jo Uusi Vuosi! Ekaa kertaa vähän jännittää vuoden vaihde, tai no pikemminkin ensi vuosi. Uudet tarinat ja uusia seikkailuja :) Toivottavasti lähtee hyvin vuosi käyntiin! Känni on ainakin hyvä tapa aloittaa uusi vuosi. Tiedän mun uuden vuoden lupauksenkin. Huoneen pitäminen siistinä! Tänään siivosin mun huoneen (meni todella monta tuntia), ja aivan ihana fiilis olla siistissä kämpässä. Selitän itselleni aina, että olen "liian kiireinen" siivoamaan, mutta höpöhöpöhöpö :D Kyllä mä töllöö oon kerenyt katsomaan... Siivoominen on ihan jees, kun kuuntelee musaa samalla. Ja löytää kaikkee "kadonnutta" tavaraa. Ehkä mä teininä traumatisoiduin siivoamisesta, kun äiti pisti mut siivoamaan ihan törkeän paljon. Kaveritkin hämmästeli tätä...

Tällainen sekalainen höpö höpö -postaus syntyy vain väsyneenä ja suunnittelemattomana...

- Kata

4 kommenttia:

  1. Mitä nuo macaronit on? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollanen ranskalainen mantelimössöherkku, joka tossa vikassa kuvassa näkyy :)
      - Kata

      Poista
  2. Joo noi protskupatukat on aika tujuu kamaa. Mä muistan kans ko treenien jälkeen kiireessä nakkasin tollasen suuhun nii voi jösses. Tosi sitkeetä ja ei niin hyvääkään.. Niissä on kyl tosi paljon vähemmän hiilareita ko muissa protskupatukoissa joten ne on parhaimmat! Mut muumimammaa lainaten: hyvänmakuiset lääkkeet eivät tepsi ! :D

    Ja kata härregyyyyyyd noi paidat on kivoja, ja varsinki ko niissä on noi tekstit ja ne MEINAA jotakin sulle. Älä ny hullu heitä niitä pois. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oli kyllä melko tujua settiä, kesti syöminen "hetken"... :D Emmä noita paitoja pois heitä, yksi vaan menee palautukseen ;D Haha mutta kiitos!

      - Kata

      Poista