lauantai 6. huhtikuuta 2013

Syntymäpäiväfiiliksistä

Kata:

Heissan! Ah mikä olo alla olevasta biisistä tulee. Parasta. Toi tosin soi koko syntymäpäivän ajan mun päässäni, mikä oli aika hermoja raastavaa. J-P:lläkin meni ehkä maku koko biisistä, kun aloitin yhä uudelleen ja uudelleen laulamaan tota :D


Noi lyriikat  Keväinen aamu starttaa tällä biisillä hyvin.

Onpa outoa kelailla nyt, että oon 22-vuotias. Hah, just hauska luku. 22. 22 22 22 22 22 22 22. Joo, tykkään. Oli se 21 kans iha jees, mutta mulla oli ongelmia muistaa mun ikä. Oli tilanteita, kun en muistanut oonko 20 vai 21. Tai jos joku kysy ikää niin saatoin hämmentyä enkä enää osannut vastata :D Nyt vois esim. opetella mun iän ulkoa. 22.

Ei ole ikäkriisiä. En oikein tajuu muiden ihmisten ikäkriisejä tässä iässä. Parikymppinen mikä parikymppinen. Tosin oli se kiva olla teini. Sitä aikaa on haikeaa muistella. No nyt tuli vähän vanha olo. Mutta vaan vähäsen. Miksi aika kuluu niin nopeasti. Ärsyttää. Mutta on tässä aikaa duunailla vaikka mitä.

Mun ja mun kavrun vesipullot

Kirjastossa lukemisesta alkaa tulla jo todella haastavaa, kun ulkona on tollanen ilma. Lisäksi kaikki kirjastot täyttyy pääsykokeisiin lukijoista. Ja on tunkkanen ilma sisätiloissa.

Oon nää päivät fiilistellyt mun nahkatakkia, ja ahh en tiiä mihin toiseen ostokseen olisin ollut yhtä tyytyväinen tai noin onnessani. Ehkäpä siitä mun vastaavanlaisesta mustasta nahkatakista :)


En edes ruokailun ajaksi haluu riisua tota beibee :D

Varsinaisena synttäripäivänä oli semi rento meininki. En jaksanu pahemmin stressailla kouluhommista (stressasin silti), vaan skippasin aamuluennon ja katoin Suvin kanssa aamulla töllöö. Oli kivempi lähteä rauhassa yliopistolle. Iltapäivällä lähdettiin bilsajoukon kanssa Heurekaan katsastamaan Body Worlds - näyttely, joka oli muuten törkeen hyvä! Jokaisen ihmisen kohdalla olisi voinut pysähtyä tunniksi. Teki koko ajan mieli ottaa kuvia salaa, mutta kielletty mikä kielletty :D Mutta wow. Harmitti vähän, kun tajusi kuinka ite on unohtanut paljon asioita ihmisen fysiologiasta yms. Mutta toisaalta ärsytti vähän asioiden yleistäminen. "Tällä elimellä on tällainen tehtävä, mutta myös monia muita." Piste. Olis kiinnostanut esim. ne muutkin tehtävät?? :D Se on sitä tieteen popularisointia :D Tai jotain. Mutkat suoriksi vaan.

kovin innoissaan!

Oli aika hauskaa käydä Heurekassa pitkästä aikaan! Löytyi niin monia samoja juttuja kuin mitä oli jo mun lapsuuden aikaan :D En vieläkään testannut sitä pyörää, joka menee korkealla. Miksen :D

Uuu!

Illalla kun tulin J-P:n kanssa Heurekasta kotiin, Suvi oli ostanut tortilla-ainekset :) Nam. Syötiin ja katottiin Selviytyjiä ja Sinkkulaivaa :D Kui paljon me naurettiinkaan! Vasta nukkumaan mennessä alko vähän funtsia että iiks olis sitä ruotsiakin voinut katsoa suullista tenttiä varten... No hyvin se eilen enivei meni! :) Kohta ei enää ikinä pakkoruotsia. Oon kyllä aina tykännyt ruotsista, mutta ton kurssin maikan myötä oon alkanut ymmärtämään niitä, joilla on asennevamma ruotsia kohtaan. Suvi mä ymmärrän sua nyt! 

Eilen menin näkee Essiä  Ja no, äitiä kanssa.



Peba!

Essi niin rakastaa lunta! Se ei suostunut kävelee kuin lumen päällä :D Hassu. Sitten se jäi aina seisomaan hangen päälle ja katto mua silmiin että "Heitä nyt joku lumipallo mulle!" :D Sitten ku käsi kurottu lumeen niin häntä alkoi vispaamaan. Aaaws. Mitäköhän Essi tekee sitten kun lumet ovat kokonaan sulanneet pois? Missä se sitten kävelee :D

Salaattihetki äidin kanssa!

Nami toi salaatti. Tungin joukkoon vaan kaikkea mitä jääkaapista löytyi. Nam nam. Tekis mieli hakee tismalleen noi samat ainekset kaupasta nyt :D Ehkä lenkin jälkeen! Ajattelin ihan justiinsa korkata tämän kevään juoksukauden ;) Jee!

Rakas väsähti 

Tänään risteileee!!! ÄÄÄÄ :D Pitkästä aikaa tolla meiän tyttöporukalla  How cool is that! Hauskaa viikonloppua itse kullekin!

- Kata

2 kommenttia: