torstai 18. huhtikuuta 2013

Approilemaan :)

Suvi:

Haudihau!

Viime viikonloppuna oli kyllä meininkiä. :D Perjantaina postailinkin jo, että lähen poikaystävän kaverin luokse kyläilemään viikonlopuksi. Siitä tuli kyl aika kännireissu mikä oli myös ihan tiedossa kun lähettiin viikonloppua viettämään. Perjantaina saunottiin, syötiin maittava ateria ja lopulta päädyttiin hienoakin hienompaan paikalliseen jossa illan teemana oli tietty karaoke.  Pelattiin myös ennen baariin siirtymistä olutpeliä. Se on kyl loppujenlopuks ihan hauska vaikka ei mitään olutmerkkejä osaiskaan. :)

Olutpeli!
Oltiin vissiin baarissa saatu aivan mahtava idea, että lähettäisiin seuraavana päivänä (lauantaina) 100km päähän omakotitalo/mökki-hengailemaan ja grillailemaan. Niin me sit kans tehtiin! Auto pakattiin ja eikun tien päälle. :D Tehtiin ihan sika hyvää ruokaa! Grillisafka on niin parasta ♥ Grillikausi on nyt sitte avattu! :) Pelailtiin illalla jotain ihmisistä kertovaa peliä. Nimi tais olla Olipa kerran ihminen. Seuraavana aamuna olo oli kyl aika rapsakka. :D Mutta hauskaa oli ja se on tärkeintä.

Nyt alkuviikosta ollaan Katan kanssa katottu tuhottoman paljon Selviytyjiä ja itse oon kattonut myös Chicago Fire -sarjaa myös ihan kiitettävästi. Se on uus sarja johon tutustuin lentokoneessa ja nyt oon ihan koukussa siihen. Kouluhommia oon aina välillä myös yrittäny vääntää, mutta motivaatio on ihan nollassa. Kyllä mä tiistaina sain itteni palauttamaan kouluhommia ja jopa raahautumaan koululle tekemään tehtäviä. Jaksoin mä 3h koululla olla tekemässä kunnes olin jo niin ärsyyntynyt että oli pakko lähteä pois.



Asiasta toiseen: tilasin uuden kameran ja nyt se on mun hellässä huomassa!! Ja se on kyl tosi söpö ja kiva ja parhain mitä mulla on ikinä ollut! Olympus PEN Lite E-PL3 napsahti siis postiluukusta. Nyt kun ilmat paranisi niin pääsisi kunnolla kuvailemaan. Oon mä nyt kuitenkin jo vähän päässyt tutustumaan ja testailemaan kameraa ja tykkään kovasti. Tän postauksen asukuvat on nyt sitte otettu tällä uudella kameralla. Vielä pitää treenailla kyllä mitä kaikkea tolla voikaan tehdä. ;)


Tänään suunnataan Helsinginkadun approon! Jokavuotinen ihan huipputapahtuma. :) Kalliossa on just kiva approilla, kun siellä on halvempaakin ja meininki muutenkin paljon rennompaa. Ensi viikolla alkaa myös meidän koulun kevään kohokohta: 8 Päivän Wappu! Joka on tosin venytetty 10 päivään tänä vuonna. :D Eli ohjelmaa on joka päivä ja huipentuu sitte itse vappuun. Ihan sika kivaa! En oo ikinä osallistunut tosin kaikkiin tapahtumiin enkä oo myöskään suorittanut 8 Päivän Wapun passiakaan. Ou nou. En tiedä suoritanko nytkään. Tulis vaan paineita osallistua :D Meen niihin tapahtumiin mihin jaksan. Paras on kyl joka vuonna mun ainejärjestön järkkäämä Kantsu haltuun -häppeninki, joka on siis Kannelmäessä suoritettava baarikierros. Se on ihan paras ja must. Jee haalarit päälle pitkästä aikaa!



Vaikka keli on ollu aika kolee ja sateinen, oon päässyt käyttämään mun viime syksyn yhtä lempparitakkia (nahkatakin ohella ofc). Tollanen armynvihreä parka nahkahihoilla. :)

Tänään olis tällanen plääni:



Eli haalarimerkkien ompelua (mikä on kyl iha perseestä) ja sen jälkeen sitten approilemaan! Sika kivaa! Toivottavasti ei sada..

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti