maanantai 1. huhtikuuta 2013

Hardcore Superstar ja pääsiäislomailua

 Kata:


Syytän pääsiäistä mun laiskuudesta. Mun piti olla koko viime viikko niin hiton ahkera ja kaikkee, mutta mä en vaa osaa opiskella kotona! Itsekuri ei riitä! Olisin tarvinnut sen kirjaston... Nytki voisin olla kirjastossa ja saada jotain aikaankin.



Tuossa on kengät, joiden saapumista odotin melkein 4 kuukautta. Oikeesti, neljä kuukautta. Onneks ne on just hyvät. Olis saattanut vituttaa, jos ne ei oliskaan ollut hyvät :D Ton odottamisen jälkeen... Suvin kanssa tehtiin tuo tilaus vuoden vaihteessa ja oli kyllä kunnon viestittelyä chockersin asiakaspalvelijoiden kanssa. Kengät oli kai jo jossakin vaiheessa käyneet Suomessa ja kaikkee. Olis voinu antaa edes alee tai jotain, oli sen verran säätöö koko touhu. Onneksi ei yksin joutunut venaamaan noita, vaan pysty manailemaan Suvin kanssa yhdessä :D


Näissä kuvissa näkyy mun syntymäpäiväarskat :) Tollaset puolipeilit, just kivat! Tykkään tykkään tykkään!

Pääsiäinen on mennyt muuten kivasti, mutta tosiaan, olisin voinut olla ahkerampikin. Perjantaina olin porukoilla syömässä pääsiäisateriaa, ja oli niin hyvää. Äiti on kyllä paras kokki. Ja kuolin onnesta, kun näin Essiä ehkä ekaa kertaa koko viikon aikana.

Kiva, että otsikko on Hardcore Superstar eikä mulla ole mitään kuvamateriaalia koko illasta/yöstä :D Mutta oli ihan mahti keikka. Ihan järkyttävän hyvä. Toivoin niin kovasti jossakin vaiheessa keikkaa, että Suvi olis ollu siellä, koska tiiän että se olis tykänny tosi paljon, vaikkei se kyseistä bändiä kuuntelekaan (en ymmärrä miksi!?). Mutta tämän kertainen keikkaseura oli hyvä! Mulla oli ongelmia saada seuraa keikalle, mutta pari kk sitten tutustuin yhteen bilsan fuksiin, jonka musamaku on hyvin samanlainen kuin mun :D Sitten kanssa tuli tutustuttua muihinkin keikan jatkoilla, Bäkkärissä. Hah onneksi mentiin. Näki Hardcore Superstarin tyypitkin siellä :D Katoin eka, että onpa kuuma jätkä ja sanoin siitä mun kaverille, joka sitten oli että "Toihan on Jocke!!!", joka siis on HCSS:n vokalisti. Haha, hyvin taas tunnistan ihmiset... Kännidraamailua tuli harrastettua, vaikken yleensä sellaista harrasta (ainakaan tuntemattomien kanssa). Tänään suunnataan taas Bäkkärille/Kallioon :D Oon niin rappiolla, en tuu selviämään mun esityksestä (saati sen tekemisestä). Huomenna ei saa olla darraa eikä edes darrapöhnää, koska tää esitelmän teko jää kyllä huomiselle eli viimeiselle päivälle. Hyvä minä. Eilen ei edes ollu pahaa darraa, ei oikeestaan melkein ollenkaan (mitä kyllä ihmettelen suuresti), mutta olin niin myöhään päivällä himassa ja olin tosi väsynyt. Se siitä opiskelupäivästä.



Okei, mulla on hiukka kiire tosiaan ton seminaariesitelmän kanssa, että antaa kuvien puhua puolestani!

Uudet arskat!
Opiskelua. Hienot merkinnät!
Suvi tuli kotiin ja toi mulle siilin!
Leffaan kattoo Django Unchained med GG. Oli tosi hyvä!
Kävimme GG:n kanssa myös syömässä Mayassa. Toi salaatti on jotakin niin  hyvää.
Isän kanssa jäätiin kahvittelemaan kauppareissulla!
Koitin tuoda pääsiäistä myös kotiimme!
En kestä tän yhden söpöyttä! Mussukka! Se on kulta ja rakas  
Jostakin sain inspiksen tehä taas leopardikynnet! Ja oikeen leikkasin kynnet lyhyiksi!
Pääsiäisaterilla perheen luona (tosin vaan pääsiäisjuomat näkyvillä)

Sitten tämän päiväisiin kirppisostoksiin!

Noi kasetti- ja unionjack-kuosiset on uudet kuoret kirpparilta :) Cool! 
Ostin parit keräilyharvinaisuudet! Lehtiä kasarilta! Michael Monroe brittilehden kannessa ;D
Lisää keräilyharvinaisuuksia! 13 bootleg live dvd:tä Mötiköistä! Kasarilta tähän päivään :)

 Joo, ei ollu turha aikainen herätys tänään :D Hih. Nyt valashaiden pariin!

kuva

- Kata

P.S. Nää mun postaukset ei vaan voi pysyä lyhyinä, huoh :D


2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja sun bootsit on mahtavat :)
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Onneksi noi bootsit lopulta tulivat. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
      - Kata

      Poista