lauantai 27. huhtikuuta 2013

Kirjastoangstia

Kata:

Heips!

Postaus pitää tietystä aloittaa huonolaatuisilla kännykkäkuvilla tosta mun elukasta 
Se on ihan paras tunne tulla porukoille, kun tuo yksi on vastassa! Onhan mulla täällä Pasilassakin tuo yksi (Suvi) aina vastassa mutta ei se ehkä ihan sama asia ole... Suvi ei oo ihan yhtä intopinkeänä mua vastassa eikä hyökkää nuolemaan mun naamaa (onneksi :D).


High five! Essi 

Alkaa menee hermot pahasti, koska aina kun saavun kirjastoon, on niin helvetin vaikeaa löytää vapaata paikkaa. Ja oikeestaan toi ei pistä pahiten vihaksi vaan se, että (varsinkin lounasaikaan) joka toinen paikka on tyhjillään mutta silti varattuna. Tosi ärsyttävä tapa. Mä en ite vaan kehtais mennä syömään tunniksi ja pitää paikkaa varattuna levittämällä muistiinpanoja ym. kamaa pöydälle. Tää on tää joka keväinen juttu kun pääsykoelukijat valtaa kirjaston. Ymmärrän toki, ettei siitä "omasta" paikasta raaski luopua kun on sitä vaivoin itekin ettinyt eikä ole ylimäärästä aikaa ettiä paikkaa uudelleen kun on ne pääsykokeet ja tentit ja muut kaiken maailman deadlinet. Mutta niin on meillä muillakin. Ei tänne kirjastoon tulla vaan hengailemaan :D Toimis paljon paremmin homma niin, jos puolet paikoista ei olis jatkuvasti tyhjillään varattuina!

Ja sitten tää toinen juttu mikä raivostuttaa on hihittelevät ja nauruun repeävät "lukijat". Joo mä itekin oon syyllistynyt tohon samaan, mutta en kyllä näin pahasti kuin nyt tässä mun vieressä olevat tytöt. Ite ainakin tiiän missä vaiheessa oon liian levoton ja tarviin tauon. Tai siis nää tytöt eivät ole lukeneet puoleen tuntiin vaan ovat purskahtaneet nauruun yhä uudelleen ja uudelleen ja supisseet tauotta ton koko puol tuntisen minkä mä tässä vieressä oon istunut. Mikseivät ne mene ulos tekemään tota samaa? En vaan ite saa mitään aikaiseksi, mikä tuntuu tosi turhalta :(

Että hyvin alkaa nää kirjastossa opiskelut nykyään. Ekana joutuu ettimään tyhjää (ja ei-varattua) paikkaa puolisen tuntia ja sitten kun se löytyy niin vieressä kikatellaan.

Kauheen nega nyt oon, mutta kun ottaa päähän ettei ihmiset osaa käyttäytyä kirjastossa :D Siis tietty suurin osa osaa, mutta ihmeen suuri osa ei osaa. Hei yhyy pliis voisko toi kikatus jo loppua! Ehkä mä joudun avaa suun ja sanoa tosta niille. Kumma että tällaisistakin asioista joutuu huomauttamaan...


Porukoidenkaan luonakaan ei oo ihan helpointa lukea, kun on tuo yksi huomionkipeä vauva 


Eipä muuten harmita istua kirjastossa kun on taas ihan kakka sää ollut :D Yleensä keväisin opiskelumotivaatio on hukassa, koska ei vaan enää jaksais ja sitten kanssa se aurinko houkuttelee tekemään kaikkea muuta sitä opiskelua. No eipä mulla nyttenkään oo opiskelumotivaatio korkeimmillaan :D Noi rästihommat ei vieläkään inspaa. Haluisin jo lomailla!

Optikolla (isällä) :) Taas tekee mieli uusia reiskoja!

On ollut vähän erilainen viikonloppu. Oon treenaillut, opiskellut, saunonut (ollaan kahden vuoden asumisen jälkeen päätetty alkaa saunookin täällä kun se ilmaista lenkkisaunavuoroilla on :D) ja syönyt salladee. Ihan kivaa vaihtelua kännille, darralle ja darramätölle.

Ihan megaiso salaatti oikeesti. Suurin kulho mitä meiltä löytyy ja tostakin oon jo mukavasti kerennyt syömään :D

Okei, en siis absolutiksikaan ole ruvennut täksi viikonlopuksi. Pitää sitä rentoutua viinilasin ja Die Hardin parissa :)


Ja tänäänkin piti rentoutua treenin jälkeen. Hyvä palautusjuoma? Ei vaan, mutta kun nuo kaksi aloitteli ennen naamiaisiaan niin on se vähän vaikeaa vaan katsoa sivusta :) Suvi on piraatti!

Oon muuten nyt parin viikon aikana kuunnellut ihan törkeesti Vains of Jennaa. En tajuu miksen aiemmin oo erityisemmin kuunnellut!? Kyllä mä tähän bändiin useamman kerra törmäsin mun teinivuosina, mutten sitten jäänyt enempää kuuntelemaan. En tajuu :D Nyt iskee ja lujaa, enkä tajuu miten ei aiemmin oo voinut iskeä? En tajuu, en sitten millään :D Nyt haluisin ihan hirveästi nähä tän bändin livenä, mutta vähän myöhäistä... Hajos reilu vuosi sitten. Voi perkele Kata, mikset voinut muutama vuosi sitten pysähtyä kuuntelemaan näitä?

Vains of Jenna - Enemy In Me



Vains of Jenna - We Can Never Die


Tänä iltana on kunnon Mentalist-maraton :D On "muutama" jakso jäänyt rästiin J-P:n kanssa, ja tänään olis tarkoitus katsoa ainakin suurin osa rästiin jääneistä. Patrick Jane  Voi ei, mä katon kyllä ihan liikaa töllöö... 

- Kata


2 kommenttia:

  1. Voi äääö kun toi Essi on niin supersöpö :) rupes kans hirveesti tekee mieli salaattia kun näin ton kuvan!

    ja suvi näyttää ihan ameebalta tos kuvas :DD hei kata postaa siitä sun tatskasta, et millasen oot menossa laittaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essi on ihan älysöpö kuten Nalakin <3 Ne ei oo muuten treffannu ikuisuuteen!

      Hahahaaa ameeba :DDD Suvi ite sanoo et se näyttää poseevansa tossa :D Mulla on aika tatskalle jo viikon päästä että laitan siitä sitten suoraa kuvaa tänne! Iiks apua, Sari sano ettei se satu :D Näin jo ahistavaa untakin siitä tilanteesta...

      - Kata

      Poista