perjantai 1. maaliskuuta 2013

Oscar gaalaa ja Piin elämää

Suvi:

Heissan :)
Mulla on joka vuosi tapana kattoa Oscar gaalan suora lähetys. Siit on vaan tullu mulle tapa. Se on kivaa. Ylä-asteelta lähtien oon valvonu joka hiihtoloman viimeisen yön ton gaalan lumoissa. (:D) Ja niin myös tänäkin vuonna!

Nuorempana aina valmistauduin hyvin tulevaan valvomiskoitokseen. Ostin energiajuomia ja hyviä eväitä, jotta varmasti jaksaisin valvoa. Yleensä aamusin olinkin ihan kuollut :D En tajua, miten oon ikinä jaksanut kouluun lähteä. Joskus lukiossakin menin ihan TÖÖT-fiiliksellä kouluun ja sitten multa kyseltiin, että no ketkäs voitti niitä pystejä. En muistanut ollenkaan, olin niin väsyny! Sit kun oli saanut unta palloon ni sit osasi jo sanoa ketkä voitti. :D

Mun piti tänä vuonna katsoa etukäteen jo niitä elokuvia, jotka on ehdolla. Taas se vähän jäi. Kävin vasta eilen kattomassa Piin elämää -elokuvan ja ai että se oli hyvä!! Tykkäsin tosi paljon, ansaitsi mun mielestä kaikki Oscarit mitkä voitti! :)

kuva
Pakko hommata DVD, kun sellanen ilmestyy ja halpenee. Suosittelen tätä elokuvaa, ei ollut yhtäkään tylsää hetkeä! Ja mulle aika merkittävä asia: jalat ei puutunu ollenkaan! Se on mulla aika yleistä elokuvissa, varsinkin jos hetkenkin joku tylsempi kohtaus.

Oon käynyt tällä viikolla kahdessa työhaastattelussa, oujee! Toiseen tosin en edes halua enää, alkais jo keväällä ja ei oikee saa mahdutettua lukujärjestykseen tarpeeksi tunteja mitä vaaditaan.. Mutta toinen on kesätyö ja se kelpais! Toivottavasti nappaa :)

Tein itelleni herkkuaamupalan torstaina ;)
Kata raahas mut stadiin yks päivä ja istahdettiin siellä asematunnelissa juomaan Bubble teet:) Oli tosi hyviä, tykättiin. Seuraavalla kerralla kokeillaan sitä pirtelöversiota, kuulemma vielä maukkaampaa kun nää mitkä nyt otettiin.
Mango ;)

Vähän sekava postaus ehkä :D Mut ei se haittaa. Oon ollu vähän laiska tällä viikolla, en oo jaksanut mennä kahdelle luennolle.. Tsemppaan ens viikol sit! Pakko, kun vika viikko ennen tenttejä! Nyt viikonlopun viettoon :) Illalla ehkä tortilloja, nams.

14 päivää enää Bangkokkiin!!

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti