torstai 7. maaliskuuta 2013

Lomaviikko

Kata:

Heipsan!

Joo, mulla on tosiaan ollut meneillään tässä lomaviikko. Ensimmäistä kertaa yliopistoaikanani pääsin nauttimaan perioditauosta :D Aikamoista. Eihän tämä ole kuin 3. opiskeluvuoteni. Tää kyllä tuli tarpeeseen viime viikon jälkeen. Se, että meinasin nukahtaa heti viime perjantaina baariin jo ennen keskiyötä (oikeestaan jo ennen koko baariin lähtöä) kertonee jotakin. Loman tarpeesta huolimatta oon jotenkin huono lomailemaan ja olemaan tekemättä mitään. Mua jopa stressaa mun tekemättömyys! No miksen sitten tee mitään (ja tekemisellä meinaan siis jotain hyödyllistä puuhaa kuten opiskelua, harjoittelijapaikkojen kattelua yms.)? Koska laiskottaa ja haluan lomailla ja vaan olla :D Mutta sitten sitä kuitenkin miettii että hitto, tänääkään tullu mitään seminaariaiheita katottuu. On se vaikeeta. Lomailu nähkääs.

Tänään meillä oli Suvin kanssa darrapäivä. Ja silti tää päivä on ollut koko viikon tehokkain. Siivottiin ihan törkeesti! Meillä oli koiravieras yötä ja siitä lähti hitosti karvaa ja koska Suvi on allerginen, piti ryhtyä imuroimaan. Sitten keittiö oli ihan kaaos illanvieton jäljiltä ja sekin oli siivottava. Hullu siivouspäivä. Siivottiin vihdoin meiän homeinen jääkaappikin! "Innostuttiin" pyyhkimään pölyjä vähä joka paikasta. No joo, on päivään mahtunut Damonin (Vampyyripäiväkirjojen) katteluukin ihan kiitettävästi. Ollaan Suvin kanssa kohta jo jenkkien tahdissa :D

Eilen olikin tän päivän vastakohta, ja vaan hengailtiin koko päivä porukalla Suvin huoneessa. Korkkailtiin juomia, tehtiin drinksuja ja syötiin. Sitten mä häippäsin opiskelijabileisiin niittisankarina, mutta silti ilta (yö) päättyi Härkään ja karaokeen. Tai no oikeestaan snägäriin.

Koiravieraamme Nala!
Suvin sisko kouluttautuu baarimikoksi ja teki vähän "kotiläksyjä" eilen.
Pikkunen!
Join opiskelijabileissä mun ensimmäisen jellyn ikinä :D hohoo

Ahh nyt saa nauttia siististä kodista. Ja puhtaasta jääkaapista. Ihanaa.

En tiiä milloin viimeksi mun pöytä on ihan oikeesti ollut näkyvissä vaate- ja cd-kasoilta.
Korupuunikin paljastui kasojen takaa 
Tossa pidän kaikkia mun "hentoja" koruja, joita ei siis ihan hirveästi ole... Mun korut tuppaa olemaan vähän raskaampia ja niittipainotteisia :D

Tässähän ihan innostui siisteydestä ja "sisustamisesta" taas pitkästä aikaan. Vaikken mikään sisustusintoilija ole (varsinkaan tässä minikokoisessa kämpässämme) niin viime viikonlopun kirpparireissulta mukaan tarttui Jack Daniel'sin juliste, joka sitten kehystettiin tauluksi :)

Me likes! On jo päässyt seinällekin asti, mutten ole tyytyväinen paikkaan. Täytyy hommata jostain nauloja ja vasara...

Huomenna on tiedossa kanssa vähän chillimpi päivä. Aamupäivällä bodycombattiin ja sieltä sitten Essiä näkemään ja illalla vielä leffaan äidin kanssa :) Vihdoinkin tuun näkemään Anna Kareninan! Vaikka oliski ollu kiva lukea kirja ekana. Ei vaan aika anna myöten (vaikka oikeesti vois vaihtaa Damonin kattelun kirjojen lukemiseen mutta kun ei vaan voi). Rakastan elokuvia, tv-sarjoja ja kirjoja, jotka sijoittuu vanhaan aikaan, sellaisia Jane Austen -henkisiä mutta myös historiallisia teoksia. Joten odotan tätä leffakokemusta kyllä innolla :) Ahh oi että. Mutta aamun aion olla tehokas opiskelun suhteen, jotta illan leffa olis ansaittu. Ei oo enää varaa pitää näin chillejä päiviä. Viikonloppu menee keitenkin taas töissä. Miksi mun pitääkään olla niin vastakohtainen opiskelun suhteen. Tai siis meinaan, että silloin kun opiskelen, mä oikeesti opiskelen ja sitten kun taas vähän helpottaa, en jaksaiskaa enää tehdä mitään (vaikka hommia olis). Ja sitten mä ahdistun mun laiskuudesta. Ei tee hyvää tämmöinen tälläiselle stressipyllylle :D Mun to do -lista vaan pitenee aina...

En ookaa nähny pikkuista sitten viikonlopun!

Nyt nukahdan pystyyn kohta. Väsyneenä olo on ihanaa silloin kun tietää pääsevänsä nukkumaan. Väsyneet jutut :D Mutta ennen nukkumaan menoa haluan vielä kertoa, että löysin vihdoinkin keikkaseuraa ja ostin Hardcore Superstarin liput! Omg odotan kyllä kuun loppua kuin kuuta nousevaa. Vai miten se meni. Anyway, Tavastia here I come! Tää postaus meni jotenkin hirveen jaaritteluksi :D Apua, seuraava postaushan on jo meidän SADAS! Herranjumala :D Suvi saa kunnian julkaista 100. postauksen ;D

Nyt öitä!

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti