tiistai 26. maaliskuuta 2013

Do all you can to make your dreams come true

Kata:

Huhhei, arvatkaas mitä mä laitoin tilaukseen eilen. Synttärilahjan itelleni! Aikamoisen lahjan, nimittäin punaisen nahkatakin! Oli vaan pakko vihdoin tilata se, koska nyt on virallisesti kevät (läkähdytti eilen vähän jo nahkatakissakin) ja oon unelmoinut ton punaisen nahkatakin ostamisesta jo yli vuoden ajan. Olin kuitenkin luvannut (ittelleni) odottaa kevääseen asti, koska jos nyt oliskin sattunut tulemaan joku halvempi yksilö vastaan. Ihan aktiivisesti mä kyllä myös etin. Kirkkaanpunaisia nahkatakkeja ei ihan hirveesti lopulta löydy mistään... Ja tekonahka ei näytä mun silmään hyvältä varsinkaan punaisessa nahkatakissa :/ Mä kyllä kovasti mietin tekonahkaa, koska tarviin rahaa säästöön, mutta ei vaan sytyttänyt mikään tekonahkainen oikein mitenkään. Ja koska tiiän, että tolle tulee hitosti käyttöä, on vaan parempi ostaa takki, joka kestää mun käyttöä useita vuosia. Ennemmin muutama hyvälaatuinen nahkatakki kuin tsiljoona kämästä :) Ei tuu kierrettä ostaa koko ajan takkeja!

Vuoden päästä keväänä ostan valkoisen nahkatakin. Sitten mulla on kaikki kolme nahkatakin väriä, joista oon unelmoinut! Musta (tietty), punainen ja valkoinen. Noilla pitäisi pärjätä :) Takista tulee sitten kuvaa, kun vaan saan sen! Voi ku se kerkeis tulla ensi viikolla, ennen mun syntymäpäivää. Tai sitten mun syntymäpäivänä ;) Voi voi tätä rahan menoa, olis nimittäin aikeita ostaa se toinenkin synttärilahja mulle, tatska :) ehkä ihan vähän synttäreiden jälkeen että kerkeen saada palkan! Kivaa kun mä vaan ostelen ittelleni lahjoja.


Kirpparilta ostettu valmiiksi tuunattu farkkuliivi in action viime viikolla! Nahka ja farkku, niillä materiaaleilla mä voisin elää. Mitä muita vaatematskui muka tarvitaan noiden lisäksi?



Sitten tuli pieni keskeytys kuvaussessioon, puhelu YTHS:ltä. Vihdoinkin sain varattuu ajan rokotuksiin! En yhtään tykkää soitella terveyskeskuksiin ym vastaaviin, kun se on aina jotenkin niin vammasta alkaa selittää omaa tilannetta. Ja sitten parhaassa tapauksessa se vastapuhuja on sellanen nyrpee työhönsä kyllästynyt. Niin kuin tossa tilanteessa. Suorastaan pientä vittuilua oli havaittavissa siltä. Ja sillai anteeks vaan, jos mulle ei käy ensimmäinen ehdotettu varausaika.


Toltako mä sitten näytän puhuessani puhelimeen :D


Jotta J-P:lle olisi jotakin hymähtämisen aihetta postausta lukiessa.

Ihanan kirkkaita kuvia, aurinko aurinko  !

Onpa hassua ajatella, että Suvi tulee jo tänään takaisin. Tai siis, äskenhän se vasta lähti! No on mulla sitä ikävä , vaikken vielä olekaan päässyt yksin asumisen makuun ku en hirveesti himassa oo kerenny ollakaan. Muistan kun loppukesällä olin kenttäkurssilla niin ei mennyt montakaa päivää ennen kuin Suvilta tuli viestiä, että kuinka se ikävöi ja sillä on tylsää :D aaaws! Mun pitää nyt asennoitua kehumaan Suvia ruskeaksi ettei se feikkiloukkaannu. Mutta kehuja ei tuu, jos ei tuu tuliaisiakaan! Ni! Se sentään lomaili shoppailuhelvetissä, joten en ota selityksiä vastaan. (mä niin toivon, että Suvi jotenkin kerkeisi lukemaan tän)

- Kata

4 kommenttia:

  1. Laitat sitten kuvia siitä nahkatakista! :) ja jee Suvi tulee! Postausta reissusta odotellessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se on kyllä hienoin nahkatakki ikinä! Kamalaa ku en tiiä monelta Suvi tulee, olis kiva olla himassa silloin mutten mä jaksa koko päivää kotonakaan hengata ja odottaa :D Siltä tulee kyllä joku megalomapostaus :D

      - Kata

      Poista
    2. I'm here!! Nyt alan lukee Katan stooreja :D Ja huh onneks toin tuliaisia Katalle, ois ollu aika angry muuten :DDDD <3

      Sit vaan matkakuvat koneelle JEAAA!

      - Suvi

      Poista
    3. Olisin ollut kuule niin angry ettei tosikaan!!
      - K

      Poista