perjantai 15. maaliskuuta 2013

Off to Bangkok !

Suvi:

JEE! I'M OFF TO BANGKOK!

Tulin justiinsa aamun tentistä. Meni aika kehnosti, en pystynyt keskittyä kun mietin vaan tulevaa reissua. Teen nyt tällasen megasekavan viimeisen postauksen ennen kun lähden. Anteeksi jo etukäteen!

Oli kyl yllättävän vaikeeta saada pakattua. Haluun lähteä mahdollisimman vähällä vaate- ja tavaramäärällä, jotta jäisi tilaa shoppailuille. ;) Jes, nyt on lupa shoppailla (suomessa shoppailu tuntuu nykyää jotenki niin turhalta)! Ja nauttia auringosta ja lämmöstä! Pääsen löhöömään altaalle.. Uusilla bikineillä, ihan parasta. Ostin samana päivänä samanlaiset bikinit kun mitä Katakin esitteli tossa sen postauksessa, tosin eri värisenä. Ite en ihan neonvihreän linjalle lähteny, ostin siniset biksut. Sopii hyvin mun hiusten kanssa, jee.

No mutta ihan ensiksi aloin pakkaamaan. Tällasen vaateläjän kiskoin sängylle ja totesin että en todellakaan voi ottaa kaikkia mukaan.

Mun pehmolelut ♥ Kunnon kasa ja sillai.
Sain sitten torstai-iltana matkalaukun näyttämään tältä. Tosin vielä puuttuu paljoltikin tavaraa (hygienajuttuja yms), mutta vaatteita sain karsittua aika kiitettävästi! Nyt on vähän sellanen olo, että apua pärjäänkö tolla vaatemäärällä. Mutta sieltä saa ostettua, tottakai. Kolmet shortsit ja pieni kasa toppeja + alusvaatteita yms.


Kävin torstaina vielä kaupungilla viimeisillä ostoksilla sekä kahvilla äidin kanssa ja syömässä poikaystävän ja iskän kanssa. Paljon ohjelmaa siis. Ihan kiva oli nähdä vanhempia ennen lähtöä.

Tykkääköhä Kata ku lainailen sen peilii xD No se lainaa
mun telkkarii välillä ;)
Pitkästä aikaa jalkaan eksyi noi kivat kengät. Mitenköhän oon unohtanut ne.. Pitää alkaa käyttää useammin.

Omppupiirakkaa vaniljakastikkeella ja latte

Länttään tähän nyt myös pikkukuvasen mun tiistain asusta. Tai oikeastaan peilikuvan josta näkee yläosan. :D Hienoja nää mun kuvat. Katal on megahienoja ulkona otettuja sinisel taivaalla otettuja kuvia (oho hassusti ilmastu) ja mulla taustana on mun kylpytakki. Great :D

:DD
Ehkä pitäis rekryy mun poikaystävä ottaa jotain kuvia. Jos olisi siis joskus sellanen asu minkä voisi hyvinkin kuvata tänne näytille. Aina ei oikein ole. :D Mut eihän sitä pidäkään välttämättä.

Saatan tulla moikkailee täälläkin nopeasti reissun aikana, mutta saa nähdä. Hotellihuoneessa pitäisi olla netti, mutta se on sitten eri asia kuinka hyvä se on. Viimestään reilu kymmenen päivän päästä tuun kuikuilee tänne, kun oon taas kotona.

Kata, jätän nyt blogimme sinun käsiisi lomani ajaksi. Älä tapa tätä :D En tiedä miten se olisi edes mahdollista...

Nyt kentälle! Bangkok here I come! Ja kulttuurishokki, jihaa

- Suvi

P.S. Alempana And that's who I am haastepostaus!

2 kommenttia:

  1. MÄ NIIN TAPAN TÄN BLOGIN! Höpö <3
    ps mua haittaa ihan sikana mun peilin käyttö. mutta haittaisi paljon vähemmän, jos vaikka sulkisit mun vaatekaapin oven niin että mun huono vois näyttää siistiltäkin :D

    - Arvaa kuka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogi pysyi hyvin elossa, jee! <3 Haha okei, voin ehk yrittää laittaa kaapin ovet kiinni jatkossa :DD

      - S

      Poista