tiistai 12. helmikuuta 2013

Heitetään vaikka Bubo bubo. Eikö otsikkoa saa kursivoitua!?

Kata:

Heissan!
On se kyllä kiva, että J yhä viittii napata musta kuvia. Sen kanssa nää sessiot tuntuu jotenkin luonnollisimmalta :)




Hei ihan oikeesti, missä on se aurinko!? Oon ihan fine tän lumen kanssa mutta en tän harmauden. Oon raahannut mun arskoja pari viikkoa turhaan reppuni pohjalla... Oi että mä rakastan tota mun reppuani. En enää käytä laukkuja, hupsista :D Kuvassa näkyy uusi paitulini! Ostin samanlaisen kuin Suvilla (jolla on se vihreänä), mutta valkoisena ja me likes! Muhun on iskeny pieni musta-valko-intoilu. Ainakin ajoittaisesti. Tykkään kyllä väreistä iha sikanaaaa. Kuten tuosta punaisesta takistani! Puna-musta-väriyhdistelmä on myös hyvä.

Otin pitkästä aikaa ton mun punaisen takkini käyttöön! Koko talven se on roikkunut henkarissa, kun ne kauluskohdat on ollu ihan meikkivoiteessa (:D), enkä ole saanut aikaiseksi pestä sitä (:DD). Eilen kohtasin tämän erittäin suuren vaivan ja pistin takin pesukoneeseen. Ja nyt kun sain Suvilta vinkin käyttää "ylimääräistä" huivia takin alla, se ei enää prkl sotkeennu mun meikkeihin! Tää kuulostaa et läträisin hitosti meikkiä mun nassuuni...

Hihii ja taustakuvana tietty huuhkaja (Bubo bubo) motivoimassa mua mun huuhkajaesseen kanssa. Oli kyllä vaikeeta löytää motivoivaa huuhkajaa... Ne tuppaa olemaan aika vihaisen näköisiä... Siili toimi paremmin aikoinaan. On tää opiskelu rankkaa...

Skippasin mun päivän ainoan luennon - vain ollakseni kirjastossa. On tää kyllä niin väärin skipata niitä miellekkäitä luentoja vaan jotta sais pakollisii hommia tehtyä. Ja skippasin laskiaisriehan! En oo ööö ainoanakaan vuonna "päässyt" mäkeen! Ehkä ensi vuonna... Ellen ole vaihdossa (voi kunpa olisin ♥)! Vaikka tänään oli jotenkin ihan mälsä päivä, jäi silti hyvä fiilis. Kerrankin olin aikaansaava, ja olin aamusta iltaan kirjastolla semitehokkaana. Piristystä ja energiaa päivään toi Essin ulkoiluttaminen ♥. Ja GG:n näkeminen (ja sen tuoma energiajuoma) ♥. Ja sit tietty se laskiaispulla! Joo. Eli näin huikee päivä oli mulla kun energiajuomat ja pullat oli kohokohtina. Ja huominen on samanlainen.... Melkein. En aio skipata kivaa luentoa enkä liikuntaa. Oon aika rebel opiskelua kohtaan. Hah. Oon semiväsynyt. Haluun heittää aivot narikkaan. Jaksaiskohan Suvi kattoo mun kaa töllöö vielä tänään... 

Päivitys: meni noin vartti ja Suvi tuli kysyy multa, haluunko kattoo jotain :D Victory!

- Kata

2 kommenttia:

  1. Victory! http://www.youtube.com/watch?v=IJObGzUnU5o :)

    VastaaPoista