lauantai 9. helmikuuta 2013

Denim and Leather...

... brought us all together (Saxon jatkaisi :)

Kata tässä moi!
Kävin tossa aamulla ostamassa uuden takin! Nyt äkkiä se kevät tänne niin pääsis ulkoiluttamaankin tätä :D




Olen todella tyytyväinen tähän takkiin! Viime kesästä asti olen haaveillut nahkahihaisesta farkkutakista, kun sellaisen täydellisen näin Zarassa. Ne takit ehtivät mennä samantien, ja olen sen jälkeen ebaystä kyttäillyt kyseisiä takkeja mutta ne ovat olleet ihan ylihintaisia (käytettyinäkin). Lisäksi palautus ei ollut ikinä mahdollista enkä ollut koosta ihan satavarma.

Onneksi en tilannut, sillä nyt löysin Carlingsista vastaavanlaisen ja ehkä jopa hiukka kivemman! Kivemman tosta tekee nuo hihavetskarit :) Oli tää aika kallis, sellaiset 70 euroa, mutta se ei tuntunut enää niin paljolta kun oli ollut valmis maksamaan siitä Zaran takista reilusti yli huntin :D Miksi mulle tulee pakkomielle tiettyihin vaatteisiin/kenkiin... No mutta loppu hyvin, kaikki hyvin!


Nuo hihavetskarit ovat vaan niin mageeeet

Alkoi himottaa nuo kuvassa lattialla olevat Crowmoorit ja Karhut. Ihme kyllä, eilisen darran jälkeen... :D Oltiin torstaina Suvin kanssa Tallinnassa päiväristeilyllä ja shoppailtiin paitsi vaatteita myös juomia "muutamia" lavoja :D No saatiinpahan Tax Freestä uusi lahjakortti muutaman kuukauden päähän! Risteilyllä oli huippukivaa ja oli kipeestä olosta huolimatta ihan mahtava fiilis läpi päivän :) Kun päästiin takaisin Helsinkiin, Suvi sai idean että mennään Mustaan Härkään (ylläri) ja no, sitä ei tarvinnut ihan hirveästi miettiä mennäänkö vai ei (eli siis mentiin :D). Pelattiin bilistä ja Suvi voitti kaikki kerrat. Mä joko löin kasipallon väärällä hetkellä pussiin tai sitten oikealla hetkellä väärään pussiin. Ihan hölmöt säännöt sanon minä.

On muuten outoa, kun mulla on ollut sellainen "oon tulossa kipeeksi" -olo koko viikon, enkä mä vieläkään ole pahasti kipeytynyt. Kurkku ollut vaan kipeä ja olo on ollut heikko. Ärsyttävää tällainen odottaminen, että nouseeko se kuume kohta ja tuleeko tukkoinen olo vai ei. Oon kyllä taistellut kovasti vastaan (torstaita lukuunottamatta). Vois taas kipasta nappaamaan vähän niitä vitamiineja. Saa nähä miten tän viikonlopun työt hoituu tässä kondiksessa! Ciao!

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti