sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Leopard

Kata:

Muahahaa! Juksasin J:n tänne kattoo Gladiaattorin! Tai siis se ei ole halunnut katsoo sitä, ja mä oon venannut toukokuusta asti että katottais se. Sanoin J:lle, että mulla on tortilla-ainekset himassa ja että se pääsee osingoille, jos se ensinnäkin tulee pilkkomaan ainekset (reilu jako) ja toiseksi katsomaan leffan (kerroin vasta jälkikäteen minkä leffan). En tiiä mitä ennakkoluuloja J:llä tota Gladiaattoria kohtaan on. Mä vaan kerroin joskus, että mä oon pienenä kattonut sen ja itkin kovasti. Eihän se mikään itkuleffa ole, mutta on siinä surullisiakin kohtauksia. Itken vieläkin kovin helposti leffoja katellessa. Itkenköhän taas, vaikka muistan ne kamalimmat kohtaukset? :D

Kivaa viettää lepposa leffailta syöden tortilloja nyt kun on duuniputki takana. Huomenna palaan koulun penkille! Tai oikeestaan labraan mikroskoopin äärelle... Iik, oon viimeksi käyttänyt labratakkia kaksi vuotta sitten! Kamalaa, kuinka kauan siitä on... Kui nopee aika oikein menee!??

Ihan näin by the way, korkkasin Fizzin.




Noissa kuvissa on se paita, jota niin kovasti hehkutin aiemmin tällä viikolla. Ostin ton paidan kahtena... :D Simppeli niin kuin sanoin, mutta ihan törkeen hyvä mulle! Tuntuu tosi mukavalta pitää päällä :)


Mun mielestä toi näyttää kivemmalta valkoisten housujen kanssa. Nää kuvat on peräkkäisiltä päiviltä, joten ei ollut edes teoriassa huono päätös ostaa kahtena tämä paita!

Alla kuvia mun eilisen duunipäivän shoppailuista. Jep, shoppailin omassa kioskissani.

:D
Paras! Koska totta. Ja jostain syystä sopii tänne meille...
Luovaa

Ja noi on siis jääkaappimagneetteja :D Tykkään!

Hihi, kerron jo näin ennakkona seuraavasta postauksesta. Tai enpäs kerrokaan! Mutta sen teko on nyt meneillään ja meiän poikkikset tekee sen (osaltaan)! Jännää nähä tuleeko siitä edes hauska... Nyt Suvi ja sen poikkis tuolla (leikkimielisesti) kinastelee siitä, että yrittääkö Suvi kurkkia sen poikkiksen kirjoitusta :D

Hauskaa vuoden 2. viikkoa!


- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti