torstai 18. heinäkuuta 2013

Mökkeilyä ja kesäjuttuja

Suvi:

Moikka pitkästä aikaa! :) Blogilla on uus ulkoasu, väsäsin tän tossa eilen käyttöön. Mun mielestä aika kiva!

Mulla oli viime viikon lauantai ja sunnuntai vapaata töistä, joten päätettiin poikaystävän kanssa käyttää vapaa viikonloppu kerrankin hyödyksi ja suunnattiin meidän mökille.




Ihan ekaksi haettiin tällainen karvakuono meidän seuraksi (ja vaarin piristykseksi) :) 9 vuotias Sally-koira, niin sulonen!





Sally oli vähän paniikissa uudessa paikassa, mutta rauhottuhan se sitte ajan myötä. Nukkumaan mennessä alko paniikki uudestaan ja meidän piti ottaa se meidän pikku koppiin nukkumaan meidän kanssa. Voi kuinka raasu Sally välillä on :)


Syötiin taas hyvää grillisafkaa ja nautittiin muutama alkoholijuoma myös. Saunottiin, uitiin, pelattiin lautapeliä ja otettiin rennosti. Ja nukuttiin hyvin

Sunnuntaina kun lähettiin mökiltä, niin mun selkä oli tosi kipee. En tiedä mikä siinä oli, ehkä olin nukkunut todella huonossa asennossa tms. Mutta kuitenkin hengittäessäkin sattui tiettyyn kohtaan. Ajattelin vaan että buranaa naamaan ja maanantaina normaalisti töihin. No, kipu oli vieläkin maanantaina niin hain sitte saikkua. Burana + maanantain lepo autto hyvin ja nyt selkä alkaa olemaankin jo ihan fine.

Tää viikko on nyt menny ihan kivasti selästä huolimatta. Oon käyny rannalla, heittelemässä korista ja syöny pullaa. :D Ja lenkkeilly!


Mulle iski eilen pieni paniikki, että kohtahan mun työt loppuu! Mitä ihmettä! Ei montaa työvuoroa enää jäljellä, mietin pitäisikö vähän hamstrata niitä vielä.. Jaksaisinkohan. Tää viikko on vähän lepposampi koska maanantaina en ollut mun pitkässä iltavuorossa ja muuten on aika lyhyitä työvuoroja.

Ainii! Nyt oon sitte iha virallisesti ilmoittautunut Helsinki Midnight Runiin! Kääks! 10km pitäis juosta 55-60 minuutissa. Oi voi :D Nyt vaan lenkille ja lenkille niin kyllä tää tästä. Treenii treenii :) Tulin äsken itseasiassa lenkiltä! :)

Sitten asiasta täysin toiseen: duunasin mun vanhoista ja jo hetken aikaa käyttämättömistä farkuista itelleni farkkushortsit. Niistä tuli kyl tosi kivat mun mielestä. Voisin vähän leikellä lisää mun vanhoja farkkuja hihhih. Löytyis myös yhet nahkahousutkin jotka on vähän isohkot mulle, mutta istuvat pepusta kuitenkin hyvin. Niistä tulisi aika hienot shortsit!

DIY farkkushortsit ;)
Nyt suuntaan viemään pyörääni huoltoon (jep, heinäkuussa kyllä..) ja näkemään iskää. Illaksi töihin, buu!

- Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti