lauantai 10. marraskuuta 2012

Pieni siittiö

Suvi on ihana! Ai että sen on ihan oppinut multa biologiaa. Kysyin Suvilta vähän tosta elävä fossiili -käsitteestä ja että mitä sillä tarkoitetaan. Suvi vastas että siili on elävä fossiili, koska "se kävelee täällä". No ei kauas mennyt oikeasta vastauksesta eli oon ihan hyvä opettaja :) No okei, ehkä Suvi olis muotoillut vastauksen vähä erilailla jossakin tenttitilanteessa. Hän menee niin kovin helposti lukkoon aina kun pänttään. Teen sitä aika paljon kai... Lukioaikaan kuulin paljon kavereiden suusta "taas Kata pätee" -tyylisiä lausahduksia :D Onneksi oon päässyt siitä tavasta eroon! Kai...

Tää on kyllä hauskaa kirjoitella tänne! Tulee mieleen se yläasteaikainen vihkonen, johon kirjoiteltiin Suvin kanssa vuoroitellen, ja josta Suvi kirjoittikin jo aiemmin. Täähän ajaa vähän samaa asiaa! Jossakin määrin ehkä :D

Pitäis lukee artikkeleita, mut mun tänhetkinen olotila ei kestä pakkolukemista. Vähän on darranpoikasta. En oo kertaakaan tänään poistunut kämpältä ja nyt jo pimeää. Tarttis kaupassa käydä mutta ei pysty. Sinne on 20 m matkaa, joka on tällä hetkellä 20 m liikaa. Jos vaikka noi kaks (Suvi ja sen bf) lähtis käymään kaupassa jossakin vaihees ja tois mulle jotain.

Olin siis sitsaamassa eilen! Jee! Sitsit on kyllä ihan parhautta. Tulee vaan juotua liikaa. Kuten eilenkin. Mutta kun ne juomalaulut. Ja halvat viinikaadot. Tällä kertaa jopa muistan, mitä tarjoiltiin jälkkäriksi! Siistii, alan siis oppia juomaan vähän kohtuullisemmin sitseillä (eilistä juomista ei kyllä voi sanoa kohtuulliseksi :D).



Teemana oli Grease-musikaali! Ihan huippu teema. Kelasin aluksi että pukeutuisin nahkatakkiin ja nahkahousuihin, mutta tajusin ettei siinä olis mitään pukeutumispanostamista multa. Nahkavaatteethan on mulle ihan perus :D Joten pukeuduin kiltiksi fiftariajan lukiolaistytöksi! Suvi ei ollut himassa, joten otin typeriä peiliposekuvia. Eikä mulla ollut kamerassa muistikorttiakaan, joten kännykällä mentiin. Ai niin, mä myös pelleilin iBoothilla :D luovaa! (olin jo korkannut)


Fiksun näköisenä liikenteeseen! P.S. noi bootsit <3

Ui mun rakastama sutipuu näkyy kuvissa. Sen pitäis tuoda onnea raha-asioihin! Just what i need. Ehkä se toimii, koska Suvi ehdotti eilen tilauskieltoa nettikaupoista. Tai sen poikaystävä kai ehdotti alunperin. Munki poikaystävä varmaan ihan tyytyväinen tähän ratkaisuun. Ai onko meillä menny vähän yli nää tilaamiset? Ehkä pystytään tähän yhdessä :D eikä muuten koske joululahjoja. Eikä joululahjoja itelle hehe... Läppä oli!

Soi päässä, ärsyttävää :D Kuka tunnistaa sävelen?


JOULUKUUSSA KEIKALLEEE !!! Haha tää vedettiin aika tunteella sitseillä


Yhyyy miksköhän tää teksti yhtäkkiä siirty tällee keskelle? Mun huonot tietokonetaidot tulee esille kaikissa näissä postauksissa! Ehkä Suvi vois ottaa mut mukaan ens kerralla, kun se menee opettaa vanhuksille tietokoneen käyttöä kädestä pitäen.


J (poikaystävä, ei halua nimeään tänne :D pitääköhän Suvin J:stäkin käyttää lyhennettä jatkossa? Molemmat J, ei oikeen toimi :D) lähetti kuvan sen kengistä. MÄ HALUAN NUO. Se tykkää Running Wildista, mutta niin mäkin. Harmi, ettei mun kengänkoko oo 44...


"ihanat" kynnet eikö...

Oon kynsilakkafriikki. En oo ollu päivääkään ilman kynsilakkaa ööö jostain 11-vuotiaasta lähtien. Kiinnostavaa asiaa?? Yritän selkeesti vältellä kouluhommia ja siivoomista. Ei mulla edes oo mitään asiaa, joten moikka! Hauskaa (toivottavasti ei niin darraista) viikonloppua teillekin!

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti