sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Kännejä ja darroja

Nyt ei edes oo paha darra. Mulla on jo toinen pizza menossa (oon ollu hereillä kuitenkin jo yli kaksi tuntia...) ja ainakin sadas vesilasillinen.


Perjantaina olin sopinu äidin kanssa, että mentäisiin kattoo Puhdistus. Oli hyvä leffa. Aika lailla vastas mun odotuksia. Mutta se, että mennään äidin kanssa leffaa, tarkoittaa myös sitä, että ennen leffaa mennään kuoharibaariin ja leffan jälkeen "muutamalle" :D

Vähän mustissa liikenteeseen... Nahkahousut! ♥ 

Seuraamme liittyi myös kummitätini. Oli hauskaa vaihtelua juoda "sivistyneesti aikuisten kanssa". En kyllä tiedä tuosta sivistyneestä... :D Myöhempään meni, mitä piti mennä. Aamulla äiti soitti ihan pirteenä, ja kerto olleensä jo lenkillä ja kaikkea. Itsehän heräsin tuohon soittoon ja olo tuntui darraiselta. Vähän epäreilua, onhan äiti mua kuitenkin 30 vuotta vanhempi ja juotiin sama määrä...

Sitten eilisen tunnelmiin! Kamera jäi narikkaan niin nää kaikki kuvat on etkoilta :) Glögiä, joulutorttuja, piparia & sinihomejuustoa. Ahh  



Eilen oli siis meidän toisen ainejärjestön pikkujoulut! Oli ihan superkivaa ennen kuin joku rändöm jätkä haukku mua huoraksi. Se näemmä tekee susta huoran, jos et lähe tyhjästä ilmestyneen miehen mukaan. Ei mikää iso juttu, mut jotenkin vaan pilas mun loppuillan täysin. Olin lisäksi liian kännissä ja tosi väsynyt. Olinkin koko kotimatkan ihan masis ja ärsyyntynyt jotenkin. Ja meinasin nukkuu mun dösärin ohi. Onneksi joku rändöm tyttö ravisteli hereille.

Haba...

Mutta oli oikeesti tosi hauskaa Domissa (siellä ne pikkujoulut siis oli)! Pitkästä aikaa ollu kännissä noin hauskaa. Tanssittiin vaan ja ravattiin baaritiskillä hakemassa juotavaa. Oli ihan mieletön fiilis koko ajan. Kivaa ohjelmaa oli kanssa järkätty. Steppi oli tosi mageen näköstä ja bändi oli hyvä. Oltiin yhen opiskelufrendin kanssa vähän kuin kaksi aurinkoo :D Selkis tänään puhelimessa, että me molemmat muututtiin harmaiksi tummiksi sadepilviksi heti, kun meidän tiet erkani :D Muistan kun katoin mun kaverin lähtöö niin en ollut varma, että lähteekö se pelastaa maailmaa vai ihan vaan himaan. Sen verran äkkinäisesti ja yllättäen lähti, mutta silti niin määrätietoisesti :D Tänään se kyl soitti ja kysy multa, että minkä takia se oikeen edes lähti... Haha.

Hei hyi, mua alko etoo tää pizza. Ikävä mun koiraa. Voisin lähtee porukoiden luo niin pääsis maailman rakkaimman kuonon luo.

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti