torstai 13. kesäkuuta 2013

Because no good story started with someone eating a salad

 Kata:



Hassua että on jo torstai! Vastahan mä tulin sukujuhlista :D Sukujuhlat olivat menestys! En odottanut niitä mitenkään hirveän paljon, mutta luojan kiitos että lähdin mukaan. Näin joitakin sukulaisia ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden ja joitakin sukulaisia ensimmäisen kerran. Esimerkiksi näin niinkin läheistä sukua olevia ihmisiä, kuten isoisää ja tätiä, ensimmäisen kerran niin että muistan :D Toivon että jatkossakin heitä kaikkia näkisi enemmän :) Oon aina kelannut että mun suku on todella pieni, mutta nyt aukesi ihan uusi ulottuvuus, hah. En kaikkiin edes ehtinyt tuolla tutustumaan, kun suku on sen verran suuri. Äidin puolen sukulaiset ovat olleet kovia lisääntymään :D Ja olihan toi viikonloppu todella lyhyt aika, mutta siihen mahtui syömistä, illan viettoa, kirkossa ja hautausmaalla käyntiä, itse "juhlatilaisuus" jne. 

Ajoin viikonloppuna autoakin ekan kerran sitten viime kesän. Kerran vuodessa määrällä sitä ollaan menty jo muutamia vuosia :D Autokoulun jälkeen olin ihan hullaantunut ajamiseen, mutta todella nopeesti alko tulee huono omatunto ajamisesta, tai mulle iski sellainen maailmantuskaolo ja se ajaminen "vähän" jäi... Nyt on pakko skarpata kyllä ton kaa ja aina tarjoutua kuskiksi esim. kauppareissuilla.

Haha alla kuvia, jotka on otettu mulle uudella appillä, johon olen vähän koukussa.

Sängystä heräämistä... :D

Hullu ja rakas koirani 

Oke, tossa on vähän huono se, että noihin kuviin jää toi logo, mutta sen saa leikattuu poiskin. Koitin Essistä saada kivaa kuvasarjaa mutta se ei ikinä tehnyt mitään kivaa silloin kun sen olis pitänyt Narskutti vaan keppiään.



Eilen oli just kiva päivä. Aamupäivän ja osan iltapäivästä olin tehokas kouluhommien suhteen ja illalla sitten nautin vapaa-ajasta GG:n kans. (GG kyllä vilahtelee täällä blogissa tiuhaan, pitäis vissiin tehä sille oma tagikin :D)


Oli kovin sateista, mutta ihan kivaa säänvaihtelua mun mielestä. Vaikka tulikin sellainen ihme väsymys tosta sateesta. Tai sitten se väsymys johtui vaan 50min bussimatkasta... (kiva että Helsingin sisäisetkin matkat saattavat vähän venähtää)

Me nimittäin piristyttiin kummasti kun mentiin salaateille Factoryyn! Ihan huippusafkaa ja ihan huippuasiakaspalvelua! Tonne on mentävä uudestaan. Nam nam nam. Valinnanvaikeus vaan iski kaikista täytevaihtoehdoista. Ruoan kaveriksi Happy Joe. Niin hyvää! Ja koska otsikko.



Syömästä me kiiruhdettiin vatsa täynnä kohti Kaisaniemen puistoa, sillä Anssi Kelan keikkaosuus oli jo alkamassa! Eilen oli siis Radio Aallon Helsinki-päivien ilmaiskonsertti.

Heti kun päästiin vihdoin alueelle ja Levoton tyttö alkoi jo soida, niin mitäs kävikään... Tunsin lämpimän pläjäyksen poskellani. Tajusin että ei helvetti ja käännyin GG:hen päin. Se nauro ihan saatanasti :D


Miksi aina minä! Hohhoi, moneskohan kerta tää oli. No nyt ei onneks mennyt tukkaan eikä vaatteille. Vieressä olevilla miehillä oli kans aika hauskaa, ja eivät suostuneet antamaan paperiliinaa (jossa oli nuuskajämät) ennen kuin saivat otettua kuvan. GG:n nauru muuttui yököttelyksi kun se pyyhki tota päin ja nyt vuorostaan mä nauroin :D Tossa tilanteessa mua ei ärsyttänyt mikään muu kuin se, että GG ei pystynyt keskittyy Anssi Kelan biisiin ja olin koko ajan että "kuuntele nyt, kuuntele nyt!" :D GG purskahteli nauruun vielä yölläkin kun se muisteli tätä tapahtunutta...


Sade alkoi juuri ennen Sunrise Avenuen esiintymistä, ja me suojauduttiin GG:n huiveihin ja leikittiin Retricalla. Nimesin tänkin "stylen" GG-styleksi (niitä alkaa olee jo monta) ja GG tokaisin takaisin "Mä haluun vaan selviytyä". GG-stylet ovat aina myös kovin käytännöllisiä sen hetkisiin oloihin nähden.


Me GG:n kanssa fanitettiin SA:ta yläasteella ja tietty me haluttiin nähä se nytkin. Ei kyllä uskottu etukäteen, miten me tultais keikalla olemaan... Kiljuttiin ja muistettiin kaikki sanat :D Oltiin ihan onnessamme sateesta huolimatta ja tokaistiin vuorotellen toisillemme kuinka seksikäs Samu on ja kuinka sen nimi on meiän molempien tulevien poikien nimilistalla :D oe voe. Voi sitä kiljumista kun Samu otti paitansa pois ja jäljelle jäi vain hihaton. Olo oli kuin olisi ollut taas 16-vuotias. Se oli tosi hyvä tunne. Keikan jälkeen oltiin ihan kylmissämme sateesta mutta jäätiin tietty kuuntelemaan vielä J. Karjalaista :)

Mun uusi festari-style à la GG

Konsertista lähdettiin kylmissämme seikkailemaan kohti Suvin Siwaa. Haha sitä Suvin ilmettä kun tuijotin Suvia maitokaapin läpi. Suvin mielestä vaikutimme kännisiltä. Oltiin vissiin vielä SA:n keikan jäljiltä ihan adrenaliineissa. Ostettiin Nesquik-muroja ja mentiin meiän kämpälle katsomaan Criminal Mindseja.

Nyt alan opiskelemaan ja illalla suuntaan GG:lle viettämään sauna-pizza-iltaa tyttöjen kanssa! Jee! Kivaa viettää laatuaikaa lukiokavereiden kanssa :)

- Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti