perjantai 2. elokuuta 2013

Kesäpuuhailuja

Suvi:

Well hello!

Hmm, mun viimesimmästä omasta postauksesta on vierähtänyt hetki. Mitäs kaikkea oon kerinny puuhailla... Töitä ja kesäjuttuja. :) Ja ainii! Suuntasin Maidenin keikan jälkeen taas mökille pariksi yöksi. Eli alotetaan vaikka jälleen mökkikuvista. :D Niitä ei sitte hetkeen tuukkaan, katotaa pääsenkö mökille enää tänä kesänä.

Heittelin Nalalle vähän luuta viereisellä kalliolla.





Mun mökkistyle on taas aika kohdillaan. Sukat + sandaalit = hot! Ehkä Maiden paita vähän tuo uskottavuutta ;)

Ekana iltana grillailtiin lohimedaljonkeja (kirjoitinkohan nyt oikein...) jotka iskä toi mukanaan. Niin hyviä et huhhu! :)


Ja ruokajuomana tietenkin tuo ihana olunen.



Mökkeilyn jälkeen palasin taas normaaliin rytmiin. Tykästyin mun yhen kesäpäivän asuun. KISSin paita on ollu aika ahkerasti käytössä, tykkään siitä kovasti. Ja noista shortseista jotka leikkasin vanhoista farkuista on tullut yhet mun lempparishortseista. :)


Kävin sadepäivänä kahvilla ja herkkujäätelöllä iskän kanssa. Superhyvää.


Kesän ihanina aurinkoisina päivinä oon yrittäny saada mahdollisimman paljon nautittua säästä ja olla ulkona, sillä sitä ei ikinä tiedä millon seuraava sadepäivä tulee. Ollaan käyty poikaystävän kanssa terassilla nautiskelemassa ihanasta säästä sekä sieltä mentiin suoraan nurtsille juomaan viiniä ja skumppaa. Maistoin ekaa kertaa Happy Joe -siideriä! Tykkäsin, hyvä terdejuoma :)


California!!
Terdeilystä ja nurtsilla juomista skumpasta ja viinistä tuli pikku hiprakka vaikka niin ei pitänyt käydä. Poikaystävä haki kaupasta vähän vielä bisseeki. :D Rikoin sitte vielä mun ikean hienot valkkarilasit, buu!! Sinne meni 2e :DDD SOU SÄÄD!

;''(

Ostettiin Katan kanssa mustat kynsilakkakynät joilla voi tehdä yksityiskohtia kynsilakkaan. Mä olin kauhean omaperäinen ja tein viivoja. :D


Käväsin yksi päivä myös serkuilla syömässä ja tällainen suloinen olento siellä vielä asustelee. :) Nelli-koira, pieni vanhus jo. Oli kiva nähä pitkästä aikaa serkkuja, tätiä ja mummoa. Pitää pitää meidän perinteiset grillailut joku päivä!


Poikaystävä vei mut tulevien synttäreiden kunniaksi syömään ulos. Mentiin Morrison'siin syömään ja oli tosi hyvää ruokaa.


Yhtenä kylmempänä sadepäivänä oltiin Katan kanssa tosi tehokkaita, vaikka ei periaatteessa tehty mitään. Muutettiin vähän meidän Los Angeles reissun plääniä, ja vaihdettiin pari ensimmäistä hotellia muihin hotelleihin ja nyt plääni on paaaaljon parempi! Eli ekaks ollaan Manhattan beachilla, josta siirrytään Hollywoodiin ja sieltä sitten Venice Beachille. Jee! EN MALTA ODOTTAA!! Kääääk, en tajuu et pääsen ekaa kertaa elämässäni Jenkkeihin ja vielä Kaliforniaan! Kalifornia on ollu nuoresta asti sellanen kaukainen haave (kiitos O.C. tv-sarjan) ja nyt se toteutuu! Los Angeles JIHAAA!

Päälle eksyi taas KISSin toppi ja farkkushortsit :D Kesällä vois yrittää pukeutua vähän värikkäämmin? Panostan siihen vaikka sitte Losissa. ;)


KISS vaan on niin hyvä bändi. Voisin pöllii äidilt sen kirjan ja lukee sen sitku oon saanu Michael Monroen luettuu. Jep, mulla on vieläkin se kirja kesken..


Siinä pieni pläjäys mitä kaikkea on tullu puuhailtua nyt viime viikkoina. Pahoittelen pientä sekavuutta. :D

Kaks viimestä työpäivää ja sit oon gone for good tuolta paikasta, onneks!

- Suvi

P.S. Huomenna on mun synttärit omg

2 kommenttia:

  1. Mua alko ahistaa kesän loppuminen!! L.A.:n jälkeen on päästävä mäkille viel!!!!!!!!!!!!!!!! Ja suunntattava K22-mestoihin ;)

    - K

    VastaaPoista
  2. Hei me tullaa viel syksylki käymää mökillä! Joten mukaan vaa heiiiii :) Älkää panikoituko!

    Ja aww toi Nelli, kauheeeen söbö.

    VastaaPoista