lauantai 3. elokuuta 2013

Kirpparilöytöjä ja uudet Ray banit!

Kata: 

Hihhei moi :)

Kesään kuuluu ehdottomasti kirpparien kiertely. Se on mun iha favourite tapa aloittaa kesäpäivä.

Päivän asua :D

Oon tykästynyt (epäsymmetrisiin) hameisiin, vaikka vuos sitte en olis ihan heti uskonut että nauttisin hameisiin pukeutumisesta (ellei kyseessä ole nahkahame). Mun tykästyminen helmoihin alko epäsymmetristen mekkojen myötä, joita haalin muutamia viime kesänä, ja nyt epäsymmetrisyys on kiirinyt hameisiin asti. Elikä tuokin hame on epäsymmetrinen, vaikka onkin tuossa kuvassa todella huonosti. Toppina Y&T:n bändipaita! (Ei juma mikä bändi oikeesti, gotta love Meniketti )

Tuo hapsu-niitti-laukku on ehkä mun laukuista käytetyin ikinä! Kannatti ostaa silloin keväällä. Hyvä kaveri. Unelmoin salaa hapsunahkatakista.

Ja mitä kirpparilta tarttui mukaan? Viisi Suosikki-lehteä vuosikymmenten takaa :D Hahaaa! Oikeesti oli vähän sydäntä raastavaa lukea nuo. Iski taas se fiilis, kuinka väärään aikaan sitä onkaan syntynyt maailmaan.
Ja jee, löysin kolmannen PMMP:n levyni sekä pari muuta levyä ja kaikki euron kipale :) Ehkä paras löytö kuitenkin oli Iron Maidenin paita, joka on tämän postauksen viimeisissä kuvissa ylläni! :)


Eilisessä postauksessa Suvi jo vähän kertoikin meidän kynsilakkakynäostoksesta, ja tässä kuvaa mitä mä sain sillä aikaa:


Seepraa! Mä niin rakastan eläinprinttejä (kasari), ja seepra on nyt iskenyt muhun ihan täysillä! Meinasin tossa joku aikaa sitten ostaa seeprakuvioiset housutkin, mutta jätin sitten ostamatta kun olivat niin tyyriit :D Pakko säästää rahaa Losiin! Ei juma, Los vitun Angeles koittaa ens viikolla. Huh hu!

Vaikka rahaa oon säästellyt, en voinut vastustaa uusien reiskojen ostoa! Ja täähän on tavallaan ostos Kaliforniaa varten, eiks nii? :D Oranssipeiliset pilotit sopii melkoisen hyvin sen osavaltion meininkiin - ainakin mun kuvitelmissa :D Noi lasit on ihanat!



Nyt vähän kuvia mun Maidenin paidasta! Ja noista mun uusista aurinkolaseistakin :) Ostin siis kirpparilta yli-ison Maidenin t-paidan mutta tuunailin sen ittelleni isohiha-aukkoiseksi topiksi, ja voi kuinka tykkäänkään siitä! Kaula-aukot on kans usein kamalan pieniä noissa keikkapaidoissa, ja ekaa kertaa mä uskaltauduin siihenkin "pulmaan" puuttumaan saksilla.

Mä koitin olla vakavana tossa kuvaustilanteessa, ihan vaan koska halusin pystyä olemaan hymyilemättä, mutta ei se vaan hitto luonnistu multa :D Suupielet nousee väkisinkin ylöspäin kuvanottamistilanteissa!



Tänään muuten eräs asiakas sanoi mulle, että mun hymy on todella kaunis ja että mun hymy paransi hänen huonoa päiväänsä. Hän hymyili mulle takaisin, ja se kuulemma oli hänen ensimmäinen hymynsä sinä päivänä, ja se auttoi hänen paskaan oloonsa. Oikeesti näki kuinka tän britin olo parani rupattelun (ja sen hymyilyn :D) myötä. Hymyileminen oikeesti parantaa omaaki fiilistä! Huomaan sen töissä jokikinen kerta. Työpäivät menee paljon kivemmissä meiningeissä, kun pääsee siihen aitoon hymyilyyn.





Harvan bändin paidasta tulee vastaavanlainen fiilis, joka tulee pukiessa Maidenin paidan päällensä. Sellanen tosi jeah, en osaa selittää :D Mun mielestä kaikki Maidenin paidat on oikeesti tosi hienoja ja kun tiedostaa miten upee bändi on kyseessä ni jotenkin noista tuntemuksista muodostuu ihana olo. (voi lol mitä selitystä, nää ei edes oo lauseita :D) Mut siis harvemmin tykkään pitää minkään noin suurten ja tunnettujen bändien paitoja päällä, mutta Iron Maiden on yksi niistä poikkeuksista :) Esim. mulla olis todella hölmö fiilis, jos kulkisin jossakin Metallican paita päälläni... HAHA.

Kesäyöt on ihana valvoa, mutta tän yön mä aion nukkua. Öitä 

- Kata

2 kommenttia:

  1. Miten ihmeessä sait tollasia epäsymmetrisiä viivoja sillä lakalla? Roiskitko vaan miten sattuu? :D tosi makeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sellasen kynsikynän bikbokista, jolla sai kätevästi (tai no kätevästi ja kätevästi, meni hermot 183964938 kertaa) vedettyy kynsiin :) Kiitos!

      - Kata

      Poista